احتمال دارد در تابستان دو بازیکن ایرانی الاهلی همزمان از این تیم جدا شوند.

قایدی و نورالهی

به گزارش همشهری آنلاین سایت «اسپورت» امارات خبر داد باشگاه شباب الاهلی موضع خود را درباره مهدی قائدی ستاره ایرانی اش تغییر داده است.

مهاجم ملی پوش ایرانی در یک ماه گذشته چند پیشنهاد متوالی از سوی باشگاه سلتیک اسکاتلند دریافت کرد ولی مدیران باشگاه شباب الاهلی حاضر به فروش این بازیکن ایرانی خود نشدند.

آخرین پیشنهاد سلتیک برای جذب قائدی ۳ میلیون یورو بود اما باشگاه الاهلی تصمیم گرفت این بازیکن ملی پوش را در ترکیب تیمش حفظ کند.

در شرایط کنونی با توجه حضور چند دقیقه ای قائدی در بازی ها و جا نیفتادن این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش موضع مدیران باشگاه شباب الاهلی تغییر کرده و می خواهند در تابستان قائدی را بفروشند.

البته مدیران باشگاه شباب الاهلی در صورتی راضی به فروش بازیکن ایرانی خود می شوند که پیشنهاد رسیده قابل قبول بود و بتواند درآمد خوبی را به بودجه باشگاه تزریق کند.

قائدی در تابستان گذشته با جدایی از استقلال با قراردادی ۵ ساله راهی شباب الاهلی شد. البته این تیم اماراتی احمد نوراللهی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان را هم همزمان با قائدی برای مدت یک سال جذب کرد.

گفته می شود احتمالا احمد نوراللهی هم در تابستان از الاهلی جدا خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد جدایی دو بازیکن ایرانی از این تیم همزمان خواهد بود.

کد خبر 655512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha