شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: با اعتراف قاتل زنجیره‌ای کرج به 10 جنایت، وی در آخرین مراحل تحقیقاتی از سوی دایره جنایی کرج به بازسازی صحنه 8 قتلی که در کرج انجام داده بود، پرداخت.

سرهنگ اسماعیل هادئی - رئیس پلیس آگاهی استان تهران - در گفت‌وگو با همشهری با بیان این خبر گفت: به‌دنبال دستگیری امید- جنایتکار زنجیره‌ای کرج - و اعتراف او به قتل ۸ زن، ماموران در مسیر تحقیقات تخصصی دریافتند وی قبل از نقل مکان به کرج و آغاز جنایت‌های زنجیره‌ای خود، در چند استان شمالی کشور نیز زندگی کرده است.

به این ترتیب، این فرضیه که متهم در این استان‌ها نیز مرتکب جنایت شده باشد پیش روی گروه تحقیق قرار گرفت و کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که از ۴ جنایت مشابه در یکی از شهرستان‌های شمال کشور حکایت داشت.

با پیگیری پلیس جنایی این شهرستان، قاتل سریالی کرج تنها توانست محل وقوع 2 جنایت  را در شمال کشور نشان دهد و به بازسازی صحنه‌  آنها، بپردازد.

سرهنگ هادئی با اشاره به اینکه وقوع جنایت‌ها از سوی مرد جنایتکار محرز شده است، گفت: در هفته گذشته با هماهنگی بازپرس جنایی کرج متهم با احضار از زندان به بازسازی صحنه  8 جنایت خود در کرج پرداخت و مجددا به تمامی جنایت‌هایش در پوشش مسافرکش اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، جنایتکار زنجیره‌ای کرج که هم‌اکنون قتل 10 زن را در پرونده خود دارد جوانی ۲۳ ساله است که صبح ۱۹ تیر امسال درحالی‌که بعد از آخرین جنایت با همسرش به رامسر گریخته بود، در یک عملیات ضربتی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل زنجیره‌ای زنان و دختران اعتراف کرد.

کد خبر 65494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز