قیمت زمین در جزیره هرمز نسبت به سایر مناطق کشور نسبتا ارزان‌قیمت است و در حال حاضر در این جزیره زیبای جنوبی می‌توانید هر متر زمین را با قیمت متری ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان خریداری کنید.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، قیمت زمین در جزیره هرمز نسبت به سایر مناطق کشور نسبتا ارزان‌قیمت است و در حال حاضر در این جزیره زیبای جنوبی می‌توانید هر متر زمین را با قیمت متری ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان خریداری کنید.

جزیره هرمز در جنوب ایران و در استان هرمزگان از جمله مناطق گردشگری و زیبای ایران، در چند سال اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اما قیمت زمین در این جزیره زیبای جنوبی چقدر است؟

قیمت زمین در جزیره هرمز نسبت به سایر مناطق کشور نسبتا ارزان‌قیمت است و در حال حاضر در این جزیره زیبای جنوبی می‌توانید هر متر زمین را با قیمت متری ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان خریداری کنید. البته قیمت زمین مسکونی و تجاری به شرط گرفتن مجوز تجاری، کمی متفاوت است. با این حال به دلیل اینکه این منطقه هنوز بکر است و تقاضای ساخت و ساز چندانی در آن شکل نگرفته است، قیمت زمین چندان بالا نیست.

متراژ زمین‌های جزیره هرمز هم متفاوت است و در فایل‌های فروش مشاوران املاک این منطقه از قواره زمین‌های حدود ۱۵۰ متری تا زمین‌های بالای ۲ هزار متر پیدا می‌شود.

در ادامه قیمت تعدادی از قواره‌های زمین در جزیره هرمز را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه آمده است:

کجای ایران زمین متری ۳ میلیون تومان می توان خرید؟

کد خبر 652658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بینام IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام.همشهری انلاین. اگر.گوینده منم وشنوندهشما.فکر.نکنم.به.جایی.برسد. ولی.به.هرحال.تشکر.که.امکان.ارتباط.این بنده.ناچیز.را.فراهم.نمودید.ایران.سرزمین.کم.اب.وکویری.درنقاط.هوای.معتدل.به.لحاظ.هوا.میباشد.اگر.دقت.فرمایید.کلیه.شهرهای.ایران.از.قدیم.در.نقاطی.بنا.شده.که.هوای.مطلوب.و.آب لازم..برای.زندگی.وکشاورزی (تهیه غدا.).داشته.است .و.اکنون.هم.که.قرن ۲۰۲۲ است.برای.زیستن ادمها نقاطی مناسب.است.که.خودشان.بهتر از من وشما .میدانند.به.لحاظ. کلیه.امکانات.. ولذا قیمت. زمین.را.هم.از.خودشان.بپرسید.که.مانند.پیشبنیان.خودشان.انتخاب.میکنند.وبا.سلیقه.سال ۲۰۲۲.اری. !!!