امام جمعه زاهدان ادامه گفت: حضرت زهرا(س) همواره پدر را همراهی می‌کرد و هشت سال بعد از تولد ایشان پیامبر اکرم(ص) به مدینه هجرت کردند و ایشان مونس و غمخوار پدر بودند. آیت الله محامی با اشاره به نقش مهم زن در جامعه افزود: مادری و تربیت درست فرزندان از تولید هر محصول و مدیریت منزل از اداره هر کارخانه‌ای بالاتر است.

مصطفی محامی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان افزود: کار جهادی، تلاش شبانه روزی، رفع مشکلات اقتصادی و تامین نیازمندیهای عمومی مردم، مطالبات مهم ملت از دولت است.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: از دولت‌مردان انتظار می‌رود برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش و با تکیه بر توان داخلی از ظرفیت‌هایی که در کشور داریم استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) نمونه بارز یک انسان کامل بود خاطر نشان کرد: این حضرت دارای یک شخصیت جامع و یک رشد متوازن بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: حضرت زهرا(س) همواره پدر را همراهی می‌کرد و هشت سال بعد از تولد ایشان پیامبر اکرم(ص) به مدینه هجرت کردند و ایشان مونس و غمخوار پدر بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در کنار اینکه همسر و مادر خوبی بودند کارهای خانه را به تنهایی انجام می دادند.

آیت الله محامی با اشاره به نقش مهم زن در جامعه افزود: مادری و تربیت درست فرزندان از تولید هر محصول و مدیریت منزل از اداره هر کارخانه‌ای بالاتر است.

وی بیان کرد: رعایت تقوای الهی مایه شخصیت و قدرت انسان در مقابل شیاطین است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: همه جوانان باید توجه داشته باشند که با پشتکار و توکل به خداوند می‌توانند مدارج عالیه را طی کند و در آینده شخصیت‌های بزرگی شوند و تاثیر گذار باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیاری از شخصیت های بزرگ فرهنگی، سیاسی و علمی دنیا در همین خانواده های محروم و با همین امکانات کم رشد کردند.

وی بیان کرد: باید همواره خدا را در نظر گیریم و تا آنجا که می توانیم به مردم خدمت کنیم و اگر مسوولان ما به سخنان امامین انقلاب گوش فرا می‌دادند اوضاع جامعه این‌گونه نبود.

کد خبر 651709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha