نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نماز خواندن آقای رئیسی در واقع دو حرکت اقامه نماز در کانون و محلی بود که ۷۰ سال پایگاه الحاد و کفر و مارکسیستی بوده و دیگری نمایش دادن قدرت اسلام و قدرت و دین و توحید خداپرستی بر الحاد بود.

علم‌الهدي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شفقنا، آیت الله علم الهدی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی افزود: امیدواریم خداوند متعال طبق آیه« لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم» اگر نعمت من رو شکر کنید نعمت خود را زیاد می کنم ما در کنار شکر گزاری جدی و واقعی از نعمت پیروزی این انقلاب و نظام مقدس خدا این نعمت را بر ما افزایش بدهد. تشکر واقعی از خدا را شهدای ما در این تاریخ چهل و سه ساله انجام دادند. افزایش و زیادت پیروزی انقلاب اسلامی ما فرا رسیدن فرج و ظهور حضرت بقیه الله و تحقق فجر قرآنی است و وعده پرودگار عزوجل حتمی است. انشالله ما شاهد آن فجر باشیم.

او گفت: مسئله ای که در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب قابل توجه این است اینکه ما با نسلی امروز رو به رو هستیم و به نسلی می گوییم سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرید که در زمان پیروزی انقلاب متولد نشده بودند و وضعیت سیاه و خفت بار و خفقان آن رژیم را درک نکردند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: نسلی که امام و انقلاب را ندیده نسبت به آنچه رخ داده آگاه کنیم و بفهمانیم چه شده و چه رخ داد. آنچه که هست مسائل آنجا مسائل لمسی و احساسی بود، مسائلی نبود که خود کسانی که حضور داشتند بتوانند آن حس را منتقل کنند چه برسد به اینکه دستگاه های تبلیغاتی و روایت های تصویری صداوسیما بتوانند آنرا منتقل کنند.

او افزود: اینکه در یک طرف مردمی با دست خالی و بدون پشتیبان و در طرف دیگر جلادان ستمشاهی بودند و این مردم او را شکست دادند و به تعبیر امام خمینی(ره) پیروزی خون بر شمشیر بود، حالا این را چه جوری می شود برای نسل سوم و چهارم ترسیم کرد که به خوبی متوجه بشود.

علم الهدی ادامه داد: این نسل می‌گوید ما الان یک نظام داریم آن موقع هم یک نظام داشتیم، اما این نظام بهتر از آن نظام، حالا ما بخواهیم مسایل و گرفتاری ها و جنگ را بیان کنیم و دستاوردهای انقلاب در این شرایط را نشان بدهیم. اینکه حتی نزدیکترین روستا به مشهد که مرکز استان بود از نعمت جاده و برق محروم بود اما الان دورترین نقاط کشور جاده و برق دارند و به شبکه فیبر نوری متصل هستند. این ها حقایقی است چنانکه باید منعکس نمی شود.

او با بیان اینکه مردم برای دین انقلاب کردند افزود: مردم که انقلاب کردند و به پا خاستند و به استقبال گلوله داغ رفتند برای دین بود و دین عامل اصلی انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در ۱۰ دی جلادهای ستمشاهی کشتار وحشیانه راه انداختند اما انقلاب مردم قوی تر شد و همه به میدان آمدند و رژیم ستمشاهی عقب نشینی کرد. این مسایل چه مقدار برای نسل امروز و نسلی که انقلاب را ندیده بازگو شده است؟ بیان و ترسیم وضعیت آنروز کار آسانی نیست.

او ادامه داد: صداوسیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید بیایند و این مسائل را پیگیری کنند و حداکثر فعالیت را انجام دهند. تا جاییکه که می توانید از تمام نوآوری ها استفاده کنید.

علم الهدی با بیان اینکه خوشبختانه در این انقلاب هر لحظه با یک پیروزی که مرتبط با انقلاب است مواجه هستیم افزود: متاسفانه این پیروزی ها هم در آن واقعیتی که هست، منعکس نمی شود.

او خاطرنشان کرد: انقلاب ما برای این بوده که «الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ» آنان که خدا را یاری می‌کنند آنهایی هستند که اگر در روی زمین به آنان اقتدار و تمکین دهیم نماز به پا می‌دارند، مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ یعنی اقامه نماز در اوج کفر و الحاد، این مهم است و ما به این پیروزی رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: الحمدالله امروز قدرت انقلاب در طی چهل وسه سال ایستادگی، مبدل به حلقه مقاومتی در امت و جهان اسلام شده است، مسلمانهای انقلابی بیدار شده را در برابر بمب باران های دشمن نگه داشته و مقاومت و مبارزه می کنند.

او افزود: روزی که انقلاب کردیم ما و یک نظام ستم شاهی بودیم و با دست خالی آن نظام را شکست دادیم. بعد از چهل و سه سال دیگر ما و یک نظام ستم شاهی نیستیم بلکه حلقه مقاومت یعنی جریان بیداری مقاومت در امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است که استکبار هم در حال شکست خوردن است.

علم الهدی اظهار کرد: نماز خوندن آقای رئیسی در واقع دو حرکت بود یکی این که اقامه نماز در کانون و محلی که ۷۰ سال پایگاه الحاد و کفر و مارکسیستی بوده و نمایش دادن قدرت اسلام و قدرت و دین و توحید خداپرستی بر الحاد بود. یعنی الحادی که در مقابل اسلام به عنوان اتحاد جماهرشوروی پایگاه مارکسیستی بود الان نابود شد و از هم پاشید و در کانون او نماز اقامه شد این بزرگترین دستاورد انقلاب ما است که متاسفانه آنطور که باید روی آن کار نشد، دشمن تقریبا از ما همین را می خواست اینقدر ما را سرگرم معیشت و خوراک کند که دیگر ما به اهداف اصلی نرسیم و الان ما متاسفانه گرفتار این مسئله شدیم دقیقا کاری که باید انجام بدهیم را انجام نمی دهیم.

او ادامه داد: به هرحال شما مسوولان تاجایی که توان و قدرت دارید تلاش کنید و امسال امیدواریم در انجام یک فجر آبرومند موفق بشویم.

کد خبر 652153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • سمیه TR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    2 0
    دشمن ما را گرفتار معیشت و خوراک کرده است آقای علم الهدی بیائیم و کلاهمان را قاضی کنیم، آیا واقعا دشمن ما را گرفتار معیشت و خوراک کرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر مسئولین درآمد کشور عزیزمان را در کشورهای دیگر خرج نکند، بخداوندی خدا کشور ما از هر حیث استقلال اقتصادی بدست میاورد.
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    2 0
    البته شما را نه ما را . در ایران یک طبقه مرفه الحال حاکم داریم که شکر خدا همه چیزشان تامین است ؛ از شیشلیک شاندیزی تا کاخ های باستی هیلز یک طبقه اکثریت مردم هم داریم که تقریبا بچه هاشون اصلا نمی دانند شیشلیک چیه تا برسد به نوع شاندیزی ؛ باستی هیلز را هم ببینن فکر می کنن فیلمی از ویلاهای کالیفرنیا را دارن تماشا می کنن . پس شما را نه بلکه ما را .