نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همسرداری و نمونه اخلاق است گفت: انسان باید با رفتار و برخوردش کاری کند که همسرش به خدا نزدیک شود.

عبدالرضا پورذهبی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، مراسم جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن عصر امروز با حضور جمعی از بانوان توسط سپاه بیت‌المقدس در سالن آزادی این شهر برگزار شد. در این مراسم درباره فضایل و سجایای اخلاقی این بانوی بزرگ سخنرانی و مسئولان بر نقش مؤثر زنان در عرصه‌های علمی، اجتماعی و آموزشی اشاره کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این مراسم با تبریک این ایام به همه مادران و زنان کردستانی اظهار داشت: پاسداران نقش ویژه‌ای در تأمین و ثبات امنیت داشته و همسرانشان نیز در این مسیر تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همسرداری و نمونه اخلاق است گفت: انسان باید با رفتار و برخوردش کاری کند که همسرش به خدا نزدیک شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه زنان زمینه نزدیک شدن همسران به حق‌تعالی را با آرامش و تربیت درست فرزندان فراهم کنند، تصریح کرد:  مردان به‌دور از اسراف و اشرافی‌گری، نیازهای خانواده خود را تأمین کنند. توسعه بر عیان یکی از سفارشات ائمه معصومین(ع) برای ایجاد هر چه بیشتر محبت در کانون خانواده، رفتار و کردار خوش با اهل خانه است.

وی به نقش مؤثر زنان در حوزه علمی، اجتماعی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه پس از انقلاب شاهد فعالیت زنان در عرصه‌های مختلف هستیم که با توجه به ظرفیت‌های بانوان امیدواریم بسترهای لازم برای حضور پررنگ‌تر آنها فراهم شود.

پورذهبی با بیان اینکه خدمات سپاه به مردم قابل تقدیر است افزود: به پاسدارانی که برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند افتخار می‌کنیم، نمونه اقدامات رضایت‌بخش آنان در بارش‌های اخیر برف بود که پس از ورود، معابر و خیابان‌ها را از برف پاکسازی کردند.

کد خبر 652701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha