با توجه به افشای تمامی ابعاد و مشخصات گوشی‌های سری گالکسی اس ۲۲ سامسونگ در چند ماه گذشته، چیز زیادی قبل از عرضه آنها در ماه آینده نمی‌دانیم، اما دیدن دسته‌ای دیگر از تصاویر و تایید مجدد برخی از مشخصات، ضرری ندارد.

سامسونگ اس 22

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موبایلز۹۱، به نظر نمی‌رسد که طراحی هیچ تفاوتی با مدل وانیلی داشته باشد؛ در حالی که ظاهر اولترا منحصر به این سری است. همچنین خطوط آنتن قابل مشاهده‌ای روی قاب وجود دارد که نشان می‌دهد از فلز ساخته شده است، اما به سختی کسی را شگفت‌زده می‌کند.

گزارش منتشر شده در این سایت همچنین شایعه چیپست اسنپ‌دراگون برای اروپا را به‌دلیل مشکلاتی که برای اگزینوس در تولید به‌وجود آمده است را رد می‌کند. این سری از گوشی‌ها به‌طور حتم با تراشه Exynos ۲۲۰۰ سامسونگ به اروپا خواهند رسید.

اما مدل گالکسی اس۲۲ پلاس دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت همراه با دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید (فوق عریض) و ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با پشتیبانی از ثبت تصاویر ۱۲ بیتی است. شایعه شده است که صفحه نمایش به حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت می‌رسد و از نرخ تازه‌سازی تطبیقی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وزن این گوشی با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۴۵ وات، حدود ۱۹۵ گرم خواهد بود.

کد خبر 650802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    2 0
    همین؟!