دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت، روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود تا مراحل نهایی ورود اولین بانک دولتی به بورس فراهم شود.

اسماعیل غلامی ـ معاون سازمان خصوصی‌سازی ـ در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در مجمع عمومی عادی سالانه، اساسنامه بانک که جهت تبدیل به شرکت سهامی عام به تصویب رسیده است به امضای اعضا رسیده و همچنین میزان ذخیره مورد نیاز صندوق بازنشستگی کارکنان در صورت‌های مالی ۸۶ثبت می‌شود.

وی در مورد زمان عرضه بانک ملت خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مجمع و امضا اساسنامه نسبت به واگذاری بانک ملت در آبان‌ماه اقدام می‌شود.

غلامی با بیان اینکه بانک تجارت و صادرات نیز آماده واگذاری است، اظهار کرد: بعد از واگذاری بانک ملت در آبان ماه و بررسی وضعیت آن و واکنش بازار نسبت به واگذاری بانک‌های تجارت و صادرات نیز اقدام می‌شود زیرا وضعیت این دو بانک نیز مانند بانک ملت است و مجامع آنها به زودی برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، کاظم نجفی علمی ـ رییس سازمان حاسابرسی ـ درباره‌ گزارش حسابرسی ۳ بانک ملت، صادرات و تجارت گفت: صورت‌های مالی این ۳ بانک از سوی سازمان حسابرسی نهایی و بررسی شده و در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و بورس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان حسابرسی بندهایی را در ارتباط با بحث معوقه‌ها و صندوق بازنشستگی قرار داده که چنانچه ایراد و اشکال داشت سریعا برطرف شود ولی به طور کلی اشکالی وجود ندارد.

رییس سازمان حسابرسی به صورت‌های مالی سال ۸۷ اشاره کرد و افزود: صورت‌های مالی سال ۸۷ باید تا تاریخ ۲۹ اسفند ۸۷ مشخص شود که تا شهریور سال ۸۸ نهایی شود.

کد خبر 65052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز