عضو شورای شهر تهران با اشاره به ناهماهنگی ایجاد شده در تصمیمات مربوط به مدیریت و سرای محلات گفت: معاونت اجتماعی هر تصمیمی در این خصوص را باید به تصویب شورا برساند.

علوی شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید احمد علوی طی تذکری در چهلمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تصمیمات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در خصوص مدیریت و سراهای محلات گفت: کار خوب هم دیده می شود و هم رضایت مردم و خدا را در پی دارد مانند اقدامی که سازمان زیباسازی انجام داد و همه از آن تشکر کردند.

وی با اشاره به اینکه کار خوب حتما دیده می شود ادامه داد: لزوما اینطور نیست که کار خوب مورد تقدیر قرار گیرد. ولی دیده می شود مانند کاری که در خصوص ایجاد دسترسی مردم محله مشیریه به بزرگراه فراهم شد که دعای خیر مردم را برای ما در پی داشت.

علوی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات مدیریت شهری و ناهماهنگی های ایجاد شده گفت: از معاون اجتماعی و فرهنگی می‌خواهیم هر تصمیمی مربوط به مدیریت محله و سرای محلات را حتما در شورای شهر مطرح و مصوبه بگیرد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: فارغ از اینکه سیاستگذار شهر شورای شهر است، همکاران ما در شورا تجربیاتی دارند که می تواند کمک کننده باشد.

کد خبر 650506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha