انجمن ملی بسکتبال (NBA) در دستگاه‌های ۲۹۹ دلاری اوکولوس کوئست۲ (Oculus Quest ۲) صندلی‌های کنار زمین را به صورت مجازی و در دنیای متاورس به شما اجاره می‌دهد

VR

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، این هدست یکی از محبوب‌ترین هدایای کریسمس در سال ۲۰۲۱ بود که نشان می‌داد مردم بیش از هر زمان دیگری مایل به امتحان واقعیت مجازی هستند. در عین حال، کسب‌وکارها هم سعی می‌کنند با ایجاد نسخه‌های VR از برنامه‌ها و بازی‌های خود، چشم‌های شما را در محتوای خود نگه دارند.

تجربه NBA رایگان است و در پلتفرم Meta’s Horizon Venues که یک نرم‌افزار رایگان برای هدست اوکولوس محسوب می‌شود، در دسترس خواهد بود.

مردم به‌عنوان آواتارهای دیجیتال ظاهر می‌شوند و به نوعی شبیه نسخه‌های کارتونی خود واقعی‌شان هستند و یک بازی بسکتبال NBA را از کنار زمین تماشا می‌کنند.

از منظر تجاری، این معامله می‌تواند مجموعه جدیدی از حقوق رسانه‌ای را به NBA بدهد که به دلیل رقابت شبکه‌های ورزشی منطقه‌ای مهم است.

بیشتر بخوانید:

در همین حال، متا (شرکتی که پیش‌تر فیسبوک نامیده می‌شد) از شراکت با ارائه‌دهندگان ورزش از جمله NBA، WWE و لیگ برتر استفاده می‌کند تا به مردم دلایل جدیدی برای امتحان واقعیت مجازی ارائه دهد.

شرکت مارک زاکربرگ در حال سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در متاورس است؛ دنیای مجازی که او معتقد است به استانداردی برای شبکه‌های اجتماعی، بازی و حتی کار تبدیل خواهد شد.

کد خبر 650473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha