مسابقه کشتی ایران و آمریکا در تگزاس به‌احتمال زیاد لغو خواهد شد، چون در لیست آمریکا نه خبری از تیلور هست و نه گیبل استیوسون که قرار بود با امیرحسین زارع مبارزه کند.

یزدانی و تیلور

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که انتظار و هیجان برای مسابقه دوستانه کشتی میان ایران و آمریکا هر روز بیشتر می‌شد، احتمال لغو این مسابقه در روزهای اخیر قوت گرفته است. طی هفته‌های اخیر حواشی زیادی درخصوص رویارویی تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا ایجاد شد تا اینکه در نهایت روز گذشته با اعلام ترکیب احتمالی تیم آمریکا، احتمال لغو این سفر بیش از پیش شد.

در ترکیب اعلام‌شده آمریکا اثری از دیوید تیلور و استیوسون نیست و این درحالی است که همه انتظار رویارویی حسن یزدانی و امیرحسین زارع با این دو ستاره آمریکایی را داشتند. مبارزه دوستانه ایران و آمریکا قرار است هفته دوم بهمن‌ماه در ایالت تگزاس برگزار شود و فدراسیون کشتی آمریکا، دیروز ترکیب تیم کشتی آزاد خود را برای این مسابقه اعلام کرد.

بر این اساس دیوید تیلور، قهرمان المپیک ریو در ۸۶کیلوگرم غایب بزرگ این تیم است تا پنجمین مصاف او با حسن یزدانی به زمان دیگری موکول شود.

جردن باروز، قهرمان المپیک۲۰۱۲ و قهرمان ۵ دوره مسابقات جهانی در وزن ۷۹کیلوگرم در لیست آمریکایی‌ها حضور دارد.

کایل اسنایدر، قهرمان المپیک۲۰۱۶ و قهرمان ۲ دوره جهان نیز در وزن ۹۷کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. اسنایدر در رقابت‌های جهانی نروژ در ثانیه‌های پایانی موفق شد مجتبی گلیج را شکست دهد.

جی‌دن کاکس، دارنده ۲‌طلا و ۲ برنز جهان و یک برنز المپیک نیز در ۹۲ کیلوگرم به میدان خواهد رفت. قاسم‌پور در مسابقات جهانی نروژ موفق شد کاکس را در یک رقابت نزدیک شکست دهد و درصورت برگزاری رقابت ایران و آمریکا، دومین مسابقه ‌آنها انجام خواهد شد.

اما در فوق‌سنگین نام گیبل استیوسون دیده نمی‌شود. او پیش‌تر برای شرکت در این رقابت‌ها از اسپانسر مسابقات مبلغ ۳۰ هزار دلار درخواست کرده بود، اما نام این قهرمان المپیک هم در لیست نیامده تا رقابت جذاب او و امیرحسین زارع هم با وجود کری‌هایی که دو طرف برای یکدیگر خوانده بودند، منتفی شود.

ترکیب آمریکا برای مبارزه با ایران به شرح زیر اعلام شده است:

۵۷‌کیلوگرمتوماس گیلمن
۶۱‌کیلوگرمدیتون فیکس
۶۵‌کیلوگرمیانی دیاکومیهالیس
۷۰‌کیلوگرمجیمز گرین
۷۴‌کیلوگرمجیسون نولف
۷۹‌کیلوگرمجردن باروز
۸۶‌کیلوگرمزاهد والنسیا
۹۲‌کیلوگرمجی‌دن کاکس
۹۷‌کیلوگرمکایل اسنایدر
۱۲۵‌کیلوگرم بعدا اعلام می‌شود

کد خبر 650097
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha