یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۰۴:۳۸
۰ نفر

گروه ورزشی‌: استقلال و قلعه‌نویی تیم پرستاره قطبی را غافلگیر کردند.

 اما سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری با دفاع از عملکرد تیمش گفت: «من فکر می‌کنم همه دیدند که ما از هر نظر برتر بودیم.»

  • این سومین تساوی شما در دربی بود، از عملکرد خودتان  راضی هستید؟

من راضی نیستم. ما برای برد بازی کردیم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و خوب بازی کردیم اما از نتیجه به هیچ وجه راضی نیستم. همه فکر و اندیشه من کسب پیروزی بود. تلاش خودمان را کردیم اما فرصت‌ها از دست رفت.

  • شما تیم پر ستاره‌ای داشتید اما باز هم نتوانستید استقلال را مغلوب کند.

این حرف‌ها درست نیست. همه فراموش کرده‌اند که استقلال هم یک تیم بزرگ است. آنها هم از خط دروازه تا نوک حمله ستاره‌های زیادی در اختیار دارند. استقلال تیم کوچکی نیست اما همه انتظار دارند تیم ما آنها را مغلوب کند. من فکر می‌کنم با توجه به هفته‌های گذشته تیم ما برتر بود و همه انتظار برد داشتند اما نباید فراموش کرد که استقلال هم توانایی زیادی دارد و بهترین رقیب ما است. این بازی بهترین تیم‌های فوتبال ایران است. نمی‌شود انتظار داشت که حتماً یک طرف به پیروزی برسد.

  • استقلال 90 دقیقه عمق دفاع شما را نشانه گرفت و با توپ‌های بلند به راحتی صاحب موقعیت شد. شما  فکری برای حل این مشکل نداشتید.

ببینید،‌ وقتی یک تیم حمله می‌کند طبیعتاً در ضدحمله آسیب‌پذیر است. در همه جای دنیا فوتبال اینطور دنبال می‌شود. همه تیم‌های تهاجمی چنین مشکلی دارند. حریفان آنها فقط به استفاده از ضدحملات امید دارند. ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم. توپ‌های آسانی را لو می‌دادیم که حریف را در موقعیت مناسب قرار می‌داد.

  • اما استقلال موقعیت‌های زیادی به دست آورد و می‌توانست به گل‌های زیادی برسد.

قبول دارم که اشتباهاتی در دفاع داشتیم اما ما هم فرصت‌های زیادی به دست آوردیم. می‌توانستیم از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم. 2 بار توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. چند موقعیت مناسب دیگر هم به دست آوردیم که گل نشد. موقعیت توره خیلی خوب بود. کریمی هم می‌توانست یک گل دیگر بزند.

  • اگر قلعه‌نویی تیم پرستاره شما را در اختیار داشت و شما سرمربی استقلال بودید چه نتیجه‌ای به دست می‌آمد؟

 من نمی‌دانم منظور شما از این سئوال چیست اما فکر می‌کنم سئوال خوبی نیست. مربی سعی خودش را می‌کند. من بهترین‌های تیمم را به زمین فرستادم و تلاش خودم را کردم. عملکرد مربی را نمی‌شود در یک بازی بررسی کرد. عملکرد و کارنامه من روشن است. نتایج من را باید در طول این مدت مورد بررسی قرار داد نه اینکه به خاطر یک مسابقه کار من را با مربی حریف مقایسه کنید. من نمی‌خواهم از خودم دفاع کنم چون نیازی به این کار ندارم.

  • استقلالی‌ها معتقدند شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه داشتند.

من فکر می‌کنم همه دیدند که ما از هر نظر برتر بودیم. همه آمارها به نفع ما بود. درصد مالکیت توپ، موقعیت گل و در مجموع همه چیز به نفع ما بود. در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودیم. به هر حال بازی با تساوی تمام شده و حالا نظرات مختلفی مطرح می‌شود.

  • اعتراض نیکبخت به تعویض خودش هم جنجال دیگری به وجود آورد.

تیم ما عقب بود و نیکبخت دوست داشت به تیم کمک کند. اعتراض او به نفع تیم بود چون می‌خواست همراه تیم باشد. واقعاً ناراحت بود و من هم به او حق می‌دهم اما موضوع مهمی نبود.

کد خبر 64926

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز