رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از کشف سرنخ‌هایی درباره تخلف بعضی از پیمانکاران طرف قرارداد با این نهاد خبر داد.

زباله گردي كودكان

به گزارش همشهری آنلاین، داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر دریافت وجه از عوامل غیرمجاز پسماند توسط ماموران شهرداری در توییتی نوشت: «از همان دیشب که کلیپ منتشر شد، دستور پیگیری و برخورد با متخلفین صادر شد. جالب است که همکاران من در سازمان و منطقه ۸ علی‌رغم تلاش فراوان و حضور در محل هیچ اثری از زباله‌گرد و فیلمبردار و... پیدا نکردند.

ولی این موضوع در اولویت کاری ما بوده و سرنخ‌هایی از تخلفات برخی پیمانکاران در این زمینه به دست آمده که با سرعت و دقت پیگیر هستیم.

لازمه موفقیت در حل مساله زباله‌گردها همراهی همه‌ دستگاه‌های موظف و شهروندان تهرانی در طرح تفکیک زباله از مبدا و سایر طرح‌های کارشناسی‌شده است که به اطلاع عموم خواهد رسید. اگر اطلاعی از افراد مذکور یا هرگونه تخلف مالی در شهرداری دارید به سامانه ۱۸۸۸ اعلام نمایید.»

واکنش بازرسی شهرداری به کلیپ جنجالی کودک زباله‌گرد |‌ کشف سرنخ‌هایی از تخلف برخی پیمانکاران

کد خبر 649249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند شهید شهرداری IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    5 0
    با سلام و احترام. من از بدنه خود شهرداری و ساکن منطقه 8 تهران هستم. باور بفرمائید منطقه هشت تنها خیابان جانبازان و میدان نبوت نیست و در این فصل صرفا کاشت گل پائیزه در جلوی ورودی شهرداری ملاک نیست. فرمودید :(( این عوامل غیرمجاز پسماند تحت سرپرستی پرسنل یا نیروی پیمانکار شهرداری نیست)) از دید من این فرار رو به جلو است. فرمایشات جنابعالی متین ولی وظیفه داری به روسای بالا دستی خودتان گزارش کنید خواستار ساماندهی پیمانکاران این موضوع باشید. حداقل مسئولیت اخلاقی خود را انجام دهید. این پسر را من بارها دیدم و متاسفانه موضوع واقعیت داره. من که گذری در حین خرید متوجه این موضوع شدم پرسنل خدوم و زحمتکش زیر مجموعه تان که با موتور و ماشین در تمامی منطقه تردد این موضوع را ندیدند یا از وضعیت پیمانکاران مطلع نیستند. عدم نظارت و عدم احساس مسئولیت همکارانتان منتج به عزل شهردار خانم .... میگردد. بد نیست وقتی را با معتمدین محل بذارید با منطقه آشنا شوید. موفق و سلامت باشید.من ایمیل میدم و تلفن همراه هم میدم آدرس هم دارم مدعیان پیگیری تماس بگیرند.
    • ساکن منطقه 8 IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      3 0
      بادرود بر شما. گل گفتی. روح پدرت شاد اعتراف میکنم من که جرات نداشتم بگم.