شهردار منطقه ۸ تهران از پیگیری موضوع دریافت وجه از زباله‌گردها توسط ماموران شهرداری خبر داد.

فاطمه تنهایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به کلیپ زباله‌گردی که مدعی شده به ماموران شهرداری ماهانه پول می‌دهد، ضمن تشکر از حس مسئولیت‌پذیری شهروندان منطقه ۸ گفت: پدیده شوم زباله‌گردی به صورت غیرقانونی متاسفانه سال‌هاست که معضل شهرهاست و هیچ‌کدام از این عوامل غیرمجاز پسماند تحت سرپرستی پرسنل یا نیروی پیمانکار شهرداری نیستند و این موضوع اخیرا توسط نهادهای نظارتی به صورت مداوم کنترل می شود.

وی تصریح کرد: همچنین مجددا به تمام پیمانکاران تذکر داده می شود که نسبت به برداشت مواد بازیافتی از مخازن پسماند سطح شهر خودداری کرده و صرفا با همکاری و آموزش شهروندان نسبت به تفکیک و دریافت پسماندهای بازیافتی از مبدا (منازل و ادارات) اقدام کنند.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد: در این راستا با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی نیز طرحی درخصوص برخورد با خریداران ضایعات غیرمجاز در سطح شهر تهران به اجرا درخواهد آمد و همچنین شهروندان با حس مسئولیت‌پذیری می توانند با تفکیک پسماند از مبدا و محل تولید، گام مهمی در جهت کاهش پدیده شوم زباله‌گردی بردارند. سامانه ۱۳۷ نیز آماده دریافت درخواست‌های شهروندان جهت تحویل پسماندهای بازیافتی است.

تنهایی در پایان گفت: شهرداری منطقه نیز از شهروندان مطلع درخواست می‌کند در صورتی که اطلاعاتی از این افراد و یا هرگونه مدرک در این خصوص دارند با روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ یا با شماره ۹۶۰۳۶۰۳۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 649263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند شهید شهرداری IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    15 0
    با سلام و احترام. من از بدنه خود شهرداری و ساکن منطقه 8 تهران هستم. باور بفرمائید منطقه هشت تنها خیابان جانبازان و میدان نبوت نیست و در این فصل صرفا کاشت گل پائیزه در جلوی ورودی شهرداری ملاک نیست. فرمودید :(( این عوامل غیرمجاز پسماند تحت سرپرستی پرسنل یا نیروی پیمانکار شهرداری نیست)) از دید من این فرار رو به جلو است. فرمایشات جنابعالی متین ولی وظیفه داری به روسای بالا دستی خودتان گزارش کنید خواستار ساماندهی پیمانکاران این موضوع باشید. حداقل مسئولیت اخلاقی خود را انجام دهید. این پسر را من بارها دیدم و متاسفانه موضوع واقعیت داره. من که گذری در حین خرید متوجه این موضوع شدم پرسنل خدوم و زحمتکش زیر مجموعه تان که با موتور و ماشین در تمامی منطقه تردد این موضوع را ندیدند یا از وضعیت پیمانکاران مطلع نیستند. عدم نظارت و عدم احساس مسئولیت همکارانتان منتج به عزل شهردار خانم .... میگردد. بد نیست وقتی را با معتمدین محل بذارید با منطقه آشنا شوید. موفق و سلامت باشید.من ایمیل میدم و تلفن همراه هم میدم آدرس هم دارم مدعیان پیگیری تماس بگیرند.