مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی ۳۰۰ خانه پلاک قرمز که محلی برا خرید و فروش مواد مخدر هستند خبر داد.

خانه‌های پلاک قرمز

به گزارش همشهری آنلای به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه این خانه‌ها بعد از شناسایی به مرکز قضایی معرفی‌شده‌اند اظهار کرد: مرحله ۱۵ طرح ظفر با رویکرد مبارزه با خرده فروشان، عمده فروشان، قاچاقچیان و معتادان متجاهر در حال انجام است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: بالغ بر ۳۰۰ پلاک قرمز در تهران از خانه‌های که متروکه هستند شناسایی شده است، البته این خانه‌ها بارها شناسایی و توسط پلیس پلمب شده‌اند.

وی ادامه داد: این خانه‌ها ساعتی یا روزانه برای خرید وفروش مواد مخدر اجاره داده می‌شوند. بسیاری از این خانه‌ها مرکز خرید و فروش مواد مخدر شده‌اند.

سردار رحیمی گفت: ما استعلام این خانه‌ها را گرفته‌ایم. مالکان این خانه‌ها بدانند براساس ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر این قبیل منازل اگر مورد استفاده برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر قرار بگیرند باید به نفع دولت مصادره شوند.

وی ادامه داد: در این طرح دو تن و ۱۲۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین ۵ باند مواد مخدر منهدم و ۹۶ قاچاقچی عمده و هزار و۷۳۵ خرده فروش شناسایی و دستگیر شده اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین ۲۳ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه مواد مخدر فعالیت می کردند شناسایی،۳۳ دستگاه خودرو و موتور سیلکلت مربوط به قاچاقچیان توقیف، ده‌ها عدد انواع ادوات خرید و فروش و استفاده موادمخدر و ۵ قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است‌.

کد خبر 647748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha