سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر رفاه و تامین اجتماعی با بیان این که صدور احکام حقوقی بازنشستگان تحت پوشش سازمان بازنشستگی کشوری بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری آغاز شده است و حداکثر تا 15روز آینده به اتمام می‌رسد گفت: رقم میانگین در احکام جدید از چهارصد هزارتومان به بالاست.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، عبدالرضا مصری اعلام کرد: حداقل افزایش حقوق بازنشستگان براساس احکام جدید از صد هزار تومان به بالاست و احتمال می دهیم با اتمام کار صدور احکام جدید، دیگر حکم بازنشسته‌ای زیر 350 هزار تومان نباشد.

وی با بیان این که از منابعی که دولت و مجلس شورای اسلامی در بودجه برای پرداخت افزایش حقوق‌ها درنظر گرفته‌اند حقوق‌ها را براساس قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت خواهیم کرد گفت: احتمال می‌دهیم برای پرداخت این افزایش فعلا سه ماه منابع کافی داریم و اگر هم این منابع به اتمام برسد افزایش‌ها جزو دیون محسوب خواهد شد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه کارفرمایان با رعایت شرط سنی می‌توانند بدون هیچ محدودیتی خود را بیمه کنند گفت: با توجه به اینکه جرایم آنها بخشوده شده فرصت بسیار خوبی است که این افراد با تقسیط بدهی‌های معوقه، خود را بیمه کنند.

کد خبر 64670

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز