آبی‌پوشان پایتخت امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان فولاد هستند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی امروز از ساعت ۱۸ در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان فولاد با هدایت جواد نکونام است.

شاگردان مجیدی که در بازی هفته گذشته مقابل پدیده به یک پیروزی پرگل دست یافتند هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و درصورت پیروزی در این دیدار می‌توانند فاصله خود را با دیگر رقبا بیشتر کنند اما مسلما کار راحتی در برابر فولادی‌ها نخواهند داشت.

اما در طرف دیگر شاگردان نکونام که با تساوی خانگی هفته گذشته خود مقابل صنعت نفت با ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند برای گرفتن امتیاز از آبی‌ها انگیزه‌های فراوانی خواهند داشت، البته که دوئل‌ مجیدی و نکونام نیز بر جذابیت‌های بیشتر این دیدار خواهد افزود.

در ادامه ترکیب احتمالی آبی‌پوشان را بررسی می کنیم؛

سیدحسین حسینی که به گلر اول ‌آبی‌پوشان تبدیل شده به احتمال زیاد امروز در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

فرهاد مجیدی که به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد و از این ترکیب نیز نتیجه هم گرفته است به احتمال فراوان در خط دفاعی، عارف آقاسی را جانشین دانشگر می‌کند تا او در کنار یزدانی و مرادمند بازی کند.

زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، یامگا و جعفر سلمانی کمربند میانی استقلال را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که گفته می شد یامگا به این بازی نخواهد رسید.

احتمالاً ژستد و رمضانی، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. امین قاسمی‌نژاد و مطهری نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده،  آرمان رمضانی، رودی ژستد.

کد خبر 646386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha