فراخوان ارسال آثار در بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر اول دی‌ماه به اتمام می‌رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

جشنواره موسیقی فجر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر که ثبت‌نام آن از آبان آغاز شده بود، اول دی به پایان می‌رسد و این مهلت تمدید نمی‌شود.

فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک)، ناشر برگزیده و فراخوان بخش غیر رقابتی بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت های خلاقانه هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه ای و صاحبان آثار براساس اعلام فراخوان بخش رقابتی و غیر رقابتی تا پایان وقت اداری چهارشنبه اول دی ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت جشنواره ثبت نام کرده یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارائه کنند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه همچنین نشست‌های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره اعلام شده است.

کد خبر 644268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha