دبیر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» از تمدید ارسال اثر برای شرکت در این جشنواره که پیش از این ۵ دی اعلام شده بود، خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا آخر ماه جاری وقت دارند آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره موسیقی فجر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی حسینی دبیر جشنواره ملی موسیقی نوای مهر اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر توسط اداره‌کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه هنر موسیقی و بازشناسی محورهای جریان‌ساز در حوزه‌های شعر، ترانه، موسیقی، سرود و نماهنگ روزهای ۱۰ تا ۱۵ اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره دارای بخش‌های تک‌آهنگ‌های تولیدشده توسط گروه‌های موسیقی در سراسر کشور، نماهنگ، سرود دانش‌آموزی و سرود حرفه‌ای (گروه‌های کر) است.

او تاکید کرد: پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیأت‌های داوری، اسامی منتخبان برای اجرای صحنه ای اعلام خواهد شد.

حسینی، داوران این جشنواره را اعلام کرد و گفت: نادر مشایخی، رهبر ارکستر و آهنگساز، شهلا میلانی، مدرس موسیقی و شهروز حقی آهنگساز و موسیقیدان ارزیابی آثار بخش سرود جشنواره نوای مهر را بر عهده دارند.

نخستین جشنواره ملی سرود نوای مهر با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و با موضوع گسترش فرهنگ مهرورزی، ایثار و از خودگذشتگی در سطح جامعه و تولید محتوای فرهنگی و هنری در این زمینه برگزار خواهد شد.

کد خبر 645484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha