اپل چهارشنبه ۳ فروشگاه خود را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ به‌طور موقت تعطیل کرد.

اپل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت سی‌ان‌بی‌سی، یک فروشگاه در میامی تا روز پنجشنبه تعطیل است و یک فروشگاه در اتاوا، انتاریو کانادا و یک فروشگاه در آناپولیس تا جمعه تعطیل خواهند بود.

در میان نگرانی‌های مقامات بهداشت عمومی در مورد تأثیر سویه اومیکرون که به نظر می‌رسد قابلیت سرایت بیشتری دارد، این تعطیلی‌ها سؤالاتی را در مورد تأثیر همه‌گیری کووید در فصل تعطیلات و خرید به‌وجود می‌آورد.

یکی از سخنگویان اپل در بیانیه‌ای گفت: «ما به طور منظم شرایط را کنترل می‌کنیم و اقدامات بهداشتی خود را برای حمایت از رفاه مشتریان و کارمندان تنظیم می‌کنیم. ما متعهد به رویکردی جامع برای تیم‌هایمان هستیم که آزمایش‌های منظم را با بررسی‌های روزانه سلامت، رعایت بهداشت و مرخصی استعلاجی با حقوق ترکیب می‌کند.»

اپل گفت که کارمندان فروشگاه قبل از بازگشایی، آزمایش‌های کووید-۱۹ را انجام خواهند داد، بنابراین بسته به نتایج، ممکن است تعطیلی‌ها پس از پنجشنبه و جمعه نیز ادامه داشته باشد. کارمندان خرده‌فروشی اپل از اوایل سال جاری به تست‌های خانگی هفتگی ارائه شده توسط این شرکت دسترسی داشته‌اند.

شرکت اپل همچنین این هفته اعلام کرد که ماسک صورت را برای مشتریان در تمام فروشگاه‌های ایالات متحده الزامی می‌کند.

علاوه بر بسته شدن فروشگاه‌ها، سازنده آیفون سیاست‌های در خصوص فروش آنلاین و افزایش میزان فاصله اجتماعی در فروشگاه‌ها اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

اپل در سال ۲۰۲۰ همه فروشگاه های خود را در پاسخ به همه‌گیری کووید-۱۹ تعطیل کرد.

کد خبر 643651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha