سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

با موفقیتی که سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ کسب کرده‌اند، تقاضا در میان برخی از طرفداران اپل برای ساخت یک آیفون تاشو برای این شرکت افزایش یافته است.

آیفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت تایمزگاید، برای کسانی که منتظر عرضه این گوشی در سال  ۲۰۲۲ هستند، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که فعلا به دنبال آیفون ۱۳ باشند یا برای آیفون ۱۴ صبر کنیم.

یک پست وبلاگ جدید توسط DSCC (مشاوران زنجیره تامین نمایشگر)، ادعا می‌کند که اپل در سال ۲۰۲۳ آیفون تاشو معرفی نخواهد کرد. این خبر به MacRumors رسیده است. راس یانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل DSCC، معتقد است که یک آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۳ و شاید تا سال ۲۰۲۴، دیده نخواهد شد. یانگ دقیقاً توضیح نداد که او و تیمش چگونه به این نتیجه رسیده‌اند.

گزارش DSCC با تحلیلگران دیگر همخوانی دارد. «مینگ چی کو»، تحلیلگر برجسته اپل نیز در اوایل سال جاری گفته بود که نباید انتظار داشته باشیم که تا سال ۲۰۲۳ آیفون تاشو را ببینیم. جان پروسر، افشاگر اپل نیز احساس کرد که عرضه در سال ۲۰۲۲ برای اپل بسیار خوش‌بینانه است. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، احتمالاً سامسونگ همچنان بر لیست بهترین گوشی‌های تاشو برای تمام سال آینده حکومت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

در مورد مشخصات، «کو» معتقد است که آیفون تاشو (iPhone Flip) دارای صفحه نمایش بزرگ ۸ اینچی خواهد بود. با این حال، یک گزارش متفاوت ادعا می‌کند که اپل در حال کار با ال‌جی بر روی صفحه نمایش ۷.۵ اینچی OLED است.

کد خبر 643342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha