کمپانی برادران وارنر اولین تریلر فیلم جانواران شگفت‌انگیز ۳ را منتشر کرد. در این تریلر تصویر واضح‌تری از مدس میکلسن در نقش گریندل والد به جای جانی دپ دیده می‌شود. همین‌طور جود لا، در نقش دامبلدور جوان ظاهر شده است.

جانوران شگفت‌انگیز 3

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ورایتی آلبوس دامبلدور با بازی جود لا، در اولین تریلر فیلم جانوران شگفت‌انگیز ۳، میان دو انتخاب دشوار ناخوشایند قرار می‌گیرد. 

دامبلدور، پروفسور محبوب مدرسه جادوگری هاگوارتز، که نقش جوانی‌های او را در این فیلم جود لا بازی کرده است، نمی‌تواند در برابر قدرت گرفتن گلرت گریندل والد با بازی مس میکلسن (مدس میکلسن)، بی‌کار بنشیند. گریندل والد می‌خواهد کنترل دنیای جادوگران را به دست بگیرد، اما همان‌طور که در فیلم قبلی، جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد در سال ۲۰۱۸ فاش شد، دامبلدو و گریندل‌والد در جوانی پیمانی بستند که مانع دوئل آن‌ها با یکدیگر می‌شود. 

بنابراین دامبلدور از نیوت اسکامندر، جادوشناس با بازی ادی ردمین و تیمی از موجودات جادویی پر دل و جرئت او دعوت می‌کند تا ارتش رو به رشد پیروان گریندل والد را خنثی و از یک جنگ جهانی جادوگری در آینده جلوگیری کنند.

دامبلدور در تریلر اول «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) می‌گوید: «دنیایی که ما می‌شناسیم در حال نابودی است.  گریندل‌والد با نفرت آن را از بین خواهد برد. اگر می‌خواهیم او را شکست دهیم، باید به من اعتماد کنید.»

تریلر به نکاتی از مجموعه اصلی اشاره می‌کند، از جمله معرفی برادر دامبلدور، ابرفورث، سکانس‌هایی از بازی جادوگری مشهور کوییدیچ، بخش‌هایی از هاگوارتز و رسم و رسوماتش («سه امتیاز برای هافلپاف!») و اتاق جادویی ضروریات، که هواداران مجموعه هری پاتر به خوبی آن‌ها را می‌شناسند. 

دیوید یتس، کارگردان کهنه‌کار «هری پاتر» تازه‌ترین فیلم این فرانچایز را کارگردانی کرده است. این فیلم، سومین ورودی از مجموعه‌ پیش‌درآمدهای رویدادهای شگفت‌انگیزی است که دهه‌ها قبل از ماجراهای هری پاتر و دوستانش، رون و هرمیون رخ می‌دهد.

جانوران شگفت‌انگیز ۳، اولین فیلمی است که در آن مس میکلسن، و نه جانی دپ، در نقش گریندل‌والد بدنام ظاهر می‌شود. در دو قسمت اول این مجموعه، جانی دپ نقش گریندل‌والد را بازی کرد، اما سال گذشته برادران وارنر از او خواست از بازی در فیلم سوم کناره‌گیری کند. 

جدایی او از فرانچایز هم‌زمان شد با خبرهایی مبنی بر اینکه جانی دپ در پرونده افترای روزنامه انگلیسی شکست خورده است. این روزنامه ادعا کرده بود که او همسر سابقش امبر هرد را کتک می‌زد. 

میکلسن پس از پذیرفتن نقش گریندل‌والد در مصاحبه‌ای با ساندی تایمز گفته بود: این‌که باید فیلم ساخته می‌شد، بدیهی است، اما من در این میان نقشی ندارم. نمی‌دانم در زندگی خصوصی او چه اتفاقی افتاده و آیا منصفانه بوده که کارش را از دست بدهد یا نه. می‌دانستم که کار باید ادامه پیدا می‌کرد و خیلی دوست داشتم اگر امکانش فراهم می‌شد، با دپ درباره‌اش حرف بزنم، اما به آن شکل با او آشنا نیستم. 

کاترین واترستون، آلیسون سودال، ازرا میلر، دن فوگلر و جسیکا ویلیامز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. جی.کی. رولینگ که مجموعه کتاب و همچنین فیلمنامه‌های «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» و «جنایات گریندل‌والد» را در سال ۲۰۱۶ نوشت، به همراه استیو کلاوز، اسرار دامبلدور را نوشته است. 

جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد و برخلاف قبل، خبری از پخش هم‌زمان در اچ‌بی‌او مکس نیست. 

کد خبر 643285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha