مدس میکلسن، بازیگر ۵۴ ساله دانمارکی و ستاره سریال «هانیبال» و فیلم سینمایی «دکتر استرنج» به احتمال زیاد جایگزین جانی دپ در سومین فیلم از مجموعه «جانوران شگفت‌انگیز» می‌شود.

مدس ميكلسن بازيگر دانماركي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، دپ ۵۷ ساله پس از بازی کردن نقش گریندل‌والد در دو فیلم اول درگیر پرونده فرسایشی آزار و کتک زدن همسر پیشین خود امبر هرد شد. اندکی پس از آنکه ستاره سرشناس و محبوب هالیوودی این پرونده را در دادگاه بریتانیا باخت، مسئولان استودیو برادران وارنر از او خواستند از پروژه کنار برود و در واقع خودش اعلام کناره‌گیری کند.

گفته می‌شود فیلم سوم از مجموعه «جانوران شگفت‌انگیز» از مدت‌ها پیش در بریتانیا مقابل دوربین رفته اما دپ فقط در یک صحنه بازی کرده است. از این رو، میکلسن اگر با مسئولان برادران وارنر به توافق برسد، صرفا همان یک صحنه را تکرار می‌کند. به نظر می‌رسد این ستاره دانمارکی گزینه‌ای مناسب برای نقش گریندل‌والد باشد؛ جادوگری جذاب و بی‌رحم که در جوانی روابطی عجیب و نزدیک با آلبوس دامبلدور (با بازی جانی دپ) داشته است.

دیوید ییتس که در دو فیلم پیشین روی صندلی کارگردانی «جانوران شگفت‌انگیز» نشسته بود، همین مسئولیت را در نسخه پایانی این سه‌گانه بر اساس کتاب محبوب و پرفروش جی‌کی رولینگ بر عهده دارد. «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» و «جانوران شگفت‌انگیز و جنایات گریندل‌والد» در مجموع ۱.۵ میلیارد دلار در دنیا فروخته‌اند و فیلم سوم تابستان ۲۰۲۲ روانه اکران می‌شود.

کد خبر 564315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha