یکی از طولانی‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌های رسانه‌ای-خانوادگی قرن ۲۱ بریتانیا در نهایت با رای قاضی جاستیس نیکول به سود روزنامه سان و علیه ستاره سرشناس «دزدان دریای کارائیب» به پایان رسید.

امبر هرد و جاني دپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، جانی دپ که از انتشار یک گزارش در روزنامه جنجالی سان به دادگاه شکایت کرده بود، سرانجام نتوانست قاضی و هیات منصفه را قانع کند همسر پیشین خود را کتک نزده است. آقای نیکول در حکمی که ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد متقاعد شده گزارش روزنامه سان درباره اینکه ستاره هالیوودی دست بزن داشته و بارها امبر هرد را کتک زده درست است و به همین دلیل پرونده را علیه جانی دپ می‌بندد.

داستان زندگی مشترک امبر هرد و جانی دپ که زمانی دو عاشق دلسوخته و دلخسته به نظر می‌رسیدند، پس از افشا شدن بخش‌های ناگفته آن در سراسر دنیا سر زبان‌ها افتاد. هر کدام از این دو چهره سرشناس دیگری را به کتک زدن و توهین و تهدید کردن متهم کرد و با انتشار بخشی از ادعاهای هرد علیه دپ در روزنامه سان، تشت رسوایی از بام افتاد. بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی از ناشر و مدیران سان به دادگاه لندن شکایت کرد و پرونده بهار و تابستان امسال رسیدگی شد.

پرونده جنجالی شکایت دپ از روزنامه جنجالی انگلیسی به اندازه‌ای جنجالی و پرحاشیه بود که پوشش دادن آن سه ماه تمام وقت رسانه‌های بریتانیایی و آمریکایی را گرفت. دپ و هرد ۳۴ ساله هر بار برای ادامه رسیدگی به پرونده در دادگاه حضور می‌یافتند و چهره‌شان به سرخط خبرها راه می‌یافت. سرانجام قاضی نیکول یک رای ۱۲۸ صفحه‌ای صادر و در آن اعلام کرد گزارش سان و ادعاهای خانم هرد دست‌کم در ۱۲ مورد از ۱۴ مورد ادعایی درست بوده و شکایت دپ وارد نیست.

کد خبر 562032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha