سه جادوگر اصلی هاگوارتز در ماه ژانویه ۲۰۲۲ دوباره دور هم جمع می‌شوند. اولین تیزر ویژه‌برنامه بیستمین سالگرد هری‌پاتر: بازگشت به هاگوارتز (Harry Potter ۲۰th Anniversary: Return to Hogwarts)، به تازگی توسط اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) منتشر شده است.

هری پاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، سه جادوگر هاگوارتز دوباره گرد هم می‌آیند تا ماجراهای دو دهه پیش خود را مرور کنند. دنیل رادکلیف‌(هری پاتر)، روپرت گرینت (رون ویزلی) و اما واتسون (هرماینی گرنجر) برای اولین‌بار در ویژه‌برنامه مرور خاطرات اچ‌بی‌او مکس به مناسبت بیستمین سالگرد اولین فیلم فرانچایز با عنوان هری پاتر و سنگ جادو، به کریس کلمبوس، فیلمساز و دیگر بازیگران هر هشت فیلم هری پاتر می‌پیوندند. 

«بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» در روز ۱ ژانویه ۲۰۲۲ در اچ‌بی‌او مکس نمایش داده می‌شود. طبق اعلام اچ‌بی‌او مکس تمام هشت فیلم اصلی هری پاتر تولید کمپانی برادران وارنر دوباره در این شبکه پخش می‌شوند.

دیگر فارغ‌التحصیلان هاگوارتز که به ویژه‌برنامه می‌پیوندند عبارتند از: هلنا بونهام کارتر، رابی کولترین، رالف فاینس، جیسون آیزاکس، گری اولدمن، ایملدا استونتون، تام فلتون، جیمز فلپس، الیور فلپس، مارک ویلیامز، بانی رایت، آلفرد انوک، متیو لوئیس، ایوانا لینچ و ایان هارت.

در حال حاضر، جی.کی. رولینگ، نویسنده کتاب‌های هری پاتر  که به خاطر نظرات ضدتراجنسیتیش مورد انتقاد قرار گرفته است، قرار نیست در برنامه ویژه حضور پیدا کند. با این حال، «بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» شامل تصاویر آرشیوی از صحبت رولینگ در مورد مجموعه فیلم است.

تام اشیم، رئیس بخش کودکان، نوجوانان و آثار کلاسیک‌ کمپانی برادران وارنر گفت: «از زمان نمایش فیلم هری پاتر و سنگ جادو، یک سفر حیرت‌انگیز آغاز شد، و تماشای چگونگی تکامل آن در این جهان به یکپارچه شگفت‌انگیز، جادویی بود. این ویژه‌برنامه ادای احترامی است به همه کسانی که زندگی آنها تحت تاثیر این پدیده فرهنگی قرار گرفته است؛ از بازیگران با استعداد و گروهی که قلب و روح خود را برای این فرانچایز خارق‌العاده گذاشتند تا طرفداران پرشوری که در طول ۲۰ سال، روح دنیای جادوگری را زنده نگه داشته‌اند.»

کیسی پترسون تهیه‌کننده اجرایی این برنامه گفت: با این بازیگران شگفت‌انگیز، جادویی در هوا شکل می‌گیرد، چرا که همه آن‌ها به خانه (هاگوارتز) بازمی‌گردند، جایی که ۲۰ سال پیش همه‌چیز از آن‌جا شروع شد. هیجان زیادی احساس می‌شود، چرا که آن‌ها قرار است طرفداران خود را از طریق به اشتراک‌گذاشتن تجربه‌هایشان در ساخت این هشت فیلم، به یک سفر بسیار خاص و شخصی ببرند.

کد خبر 641714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • H IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    1 6
    این فیلم اسرار دامبلدور هستش و هیچکدوم از بازیگرای قبلی توش نیستن