اگر طرفدار هری پاتر هستید و گوشی آیفون دارید، اکنون می‌توانید گوشی خود را به چوب جادویی خود بدل کنید و از طلسم‌های هری پاتر استفاده کنید.

هری پاتر

به گزارش همشهری آنلاین، اگر از طرفداران هری پاتر هستید و گوشی آیفون هم دارید، از این موضوع خوشتان خواهد آمد:  اکنون با استفاده از «سیری» و وردهای جادویی هری پاتر، کارهایی را از گوشی هوشمند خود بخواهید. 

تبدیل شدن از یک «مشنگ» به «جادوگر»، فرآیندی سریع و آسان است - فقط باید ابتدا سیری گوشی آیفون خود را به چوب‌دستی جادویی خود تبدیل کنید. بدیهی است که ابتدا باید مطمئن شوید که «Hey Siri» را در گوشی آیفون خود فعال کرده‌اید. سپس می‌توانید به قسمت «Settings > Siri & Search» بروید و «Listen for Hey Siri» را روشن کنید. در نهایت مطمئن شوید که گزینه «Allow Siri When Locked» را هم روشن کنید تا دستیار صوتی گوشی هوشمند شما در حالت قفل هم فعال شود. همه چیز آماده است. 

 سه ​​طلسم وجود دارد که می‌توانید همین الان اجرا کنید:

  • فرمان لوموس (Lumos) چراغ قوه آیفون شما را روشن می‌کند.
  • فرمان ناکس (Nox) چراغ قوه آیفون شما را خاموش می‌کند.
  • اکیو به اضافه نام برنامه مورد نظر (Accio [نام برنامه]) برنامه‌ای را که می‌خواهید در آیفون شما باز می‌کند.

این‌ها طلسم‌های مفید و کاربردی هستند، اما انواع مختلفی طلسم سفارشی هم وجود دارد که می‌توانید با استفاده از شورت‌کات آن‌ها را تنظیم کنید. سایت Gadget Hacks فهرست جامعی از این موارد را گردآوری کرده است، اما چند مورد از مفیدترین آنها عبارتند از (Sonorus) و (Quietus) برای بالا و پایین کردن صدا و (Silencio) برای تنظیم آیفون شما در حالت (Do Not Disturb).

جالب‌ اینکه، وردهای جادویی «Lumos» و «Nox» با استفاده از دستیار گوگل در دستگاه‌های اندرویدی نیز کار می‌کنند. 

نکته آخر اینکه برای استفاده از این امکانات، سیستم عامل آیفون شما باید آپدیت شده باشد.

منبع: ترجمه از وبسایت گیم اسپات

کد خبر 654548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha