رامبد جوان شب گذشته در برنامه «خندوانه» میزبان نوید محمودی، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون بود.

نوید محمودی کارگردان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه میزبان نوید محمودی کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون بود.

محمودی در این برنامه گفت: من از ۹ سالگی می‌دانستم که روزی فیلم می‌سازم. شاید خنده‌دار باشد، اما جایگاه خودم را می‌دانستم. یک روز پشت صحنه سریال «خانه سبز» رفته بودم تا با آقای بیرنگ درباره قصه‌ای صحبت کنم و آنجا گفتم ۲۰ سال دیگر شما مطمئن باشید من سیمرغ گرفتم. حتی در پشت صحنه فیلم «چند متر مکعب عشق» می‌گویم من و جمشید سیمرغ می‌گیریم و شما بقیه تلاشتان را کنید. و همین اتفاق هم افتاد.

این کارگردان عنوان کرد: چون می‌دانم خانواده‌ها برنامه را می‌بینند، می‌خواهم بگویم مطمئن باشند آن چیزی که خودشان از خودشان می‌سازند، می‌شوند. پس لطفا آدم ترسو، بزدل از خودشان نسازند.

محمودی در پاسخ جوان درباره اینکه اگر یک بیلبورد بزدگ داشته باشد، روی آن چه می‌نویسد، گفت: می‌نویسم از مادر در دنیا مهم‌تر نیست. مادر من سرطان داشت و ۸ روز بعد از عقد من، او را از دست دادیم. اسمش رونا بود. از خواهر و برادرهایم خواستم این اسم برای من باشد و اسم دخترم را گذاشتم رونا. من با دخترم رفیقم و به نظرم اولین مردی که درکش می‌کند، پدرش است. اگر من با او دوست باشم، او هم می‌تواند همسر خوبی انتخاب کند و حتی در شغل خود ارتباط خوبی با مردها داشته باشد.

کارگردان فیلم «هفت و نیم» به تاریخ تولد خود اشاره کرد و گفت: من سه تاریخ تولد دارم؛ مادرم می‌گفت اول مهر ۵۶ به دنیا آمدم. بعد گفت فکر کنم متولد ۵۸ باشی. چون ما مقطعی به پاکستان مهاجرت کردیم و تاریخ تولد را تغییر دادیم. اما الان در شناسنامه متولد ۵۹ هستم!

در بخشی از برنامه، جناب‌خان حضور پیدا کرد و به کارگردان جوان گفت: نوید یک فیلم به اسم «شکستن همزمان بیست استخوان» دارد که این فیلم، الگوی من است. من یک روز از روی آن فیلمنامه‌ای می‌نویسم به اسم «شکستن همزمان سی استخوان!». می‌خواهم رامبد در آن بازی کند و همزمان ۳۰ استخوان او را بشکنم.

محمودی گفت: من و جمشید برادرم چند تله فیلم در تلویزیون ساخته بودیم، اما برای ساخت اولین فیلم خودمان ۳ سال رفت و آمد داشتیم تا پروانه ساخت بگیریم.

جناب‌خان گفت: شما که آشنا داشتید. مگر برادرتان ارشاد نیست؟ سریع به او می‌دادید تا برایتان درست کند.

محمودی گفت: برادرم اسمش ارشاد است. ولی منظور من وزارت فرهنگ و ارشاد بود.

نوید محمودی کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و شاعر است. او متولد پروان افغانستان است و تابعیت ایران را دارد و از ۶سالگی در این کشور زندگی می‌کند. او دارای مدرک فوق لیسانس است و در ۱۰۱ جشنواره بین‌المللی فیلم حضور داشته است که دو مرتبه با ۳ فیلم سینمایی به عنوان نماینده سینمای افغانستان برای دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به آکادمی اسکار معرفی شده‌ است. او برادر جمشید محمودی، کارگردان و نویسنده است.

نوید و جمشید محمودی که همکاری‌شان با تخلص «برادران محمودی» در فیلم‌ها و سریال‌ها ثبت می‌شود، همکاری تنگاتنگی در ایده‌پردازی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، کارگردانی، تهیه و تولید دارند.

کد خبر 643177

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 6
    ایران ایران کنید، جمع کنید برین خارجه بزایید....
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      2 1
      وقتی چیزی نمیدونیدقضاوت نکنید لطفا
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      2 1
      تویی که گفتی چیزی نمیدونید قضاوت نکنید لطفا. تو اگه میدونی بیا شفاف سازی کن تا من ناآگاه هم آگاه بشم بیا به من بفهمون وقتی یارو میگه به افتخار ایران بلند شین چرا سر از کانادا در میاره به من بفهمون کسی که سه بار زندگی تشکیل داده چطور میاد واسه حال من و تو نسخه میپیچه تو استاد دانشگاه تو فهمیده بیا منو توجیه کن وقتی اکثر مردم نمیتونن تغذیه سالمی داشته باشند به استناد همین خبرگزاریها که گفتند مردم سوسیس و کالباس رو جایگزین گوشت کردند بخاطر ارزونی اش چرا دکتر رامبد خبر از رژیم میده در حالیکه ساعتش اندازه یه پژو ۴۰۵ قیمت داره بگو دیگه پورفسور