مرجانه گلچین، بازیگر تلویزیون درباره فعالیت‌هایش در عرصه بازیگری و زندگی خصوصی خود صحبت کرد.

CHUNK + مرجانه گلچین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، مرجانه گلچین درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: من سال بی‌نهایت بدی را پشت سر گذاشتم. همانطور که همه می دانید مادرم را امسال از دست دادم. تا پیش از فوت مادرم درگیر بیماری او و خودم بودم و بعد از آن هم که ناراحتی و غم از دست دادنش نابودم کرد.

او گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آنتن» به کارگردانی سیدابراهیم عامریان هستم؛ اثری که نزدیک به یک ماه و نیم است فیلمبرداری‌اش آغاز شده و برای پخش در سال آینده آماده می‌شود. الان نمی‌توانم اطلاعات زیادی از این سریال بدهم. چون از من خواسته شده درباره آن فعلا صحبتی نکنم اما در همین حد می‌گویم که در این اثر یک نقش کمدی و متفاوت بازی می کنم که رگه‌هایی تازه از بازیگری من در آن وجود دارد. این سریال یک کمدی اجتماعی است که مشکلات دانشگاه و دانشجوها را مطرح می کند.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» ادامه داد: همزمان با همین سریال سه پیشنهاد خوب تلویزیونی داشتم که حتی یکی از آنها به قرارداد رسیده است. منتها به دلایلی کلید خوردن آن به تعویق افتاده است. طبیعتا همزمان یا بعد از سریال «آنتن» به آن مجموعه وصل خواهم شد. 

مرجانه گلچین: سال خیلی بدی داشتم | در سینما خیلی‌ها نان به هم قرض می‌دهند

گلچین درباره دلیل دوری خود از سینما توضیح داد: طی سال‌های گذشته پیشنهادات سینمایی متفاوتی داشته ام منتها پیشنهادات تلویزیونی به حدی جذاب بوده که اکثرا کار برای رسانه ملی را قبول کرده ام. طبیعتا در وجه اول فیلمنامه و کارگردان این آثار تلویزیونی باعث شده اند تا راغب باشم فعلا در تلویزیون فعالیت داشته باشم. فعالیت سینمایی من کم نبوده است. سالها در آثار متفاوتی بازی کردم اما بعد از این همه کار ترجیح می دهم با یک نقش جدی و تاثیرگذار به سینما برگردم. اگر قرار باشد در سینما نقش های کوتاه و بی اهمیت را بازی کنم، ترجیح می‌دهم همچنان در تلویزیون بمانم.

او گفت: من همیشه منتظر سینما خواهم ماند. چون کار در این مدیوم بسیار جذاب است اما با هر نقشی هم حاضر به بازگشت به آن نیستم. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: مافیای انتخاب بازیگران سینما سال‌هاست حضور داشته و افرادی در این میان هستند که همواره به قول معروف نان به هم قرض می‌دهند. در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از بازیگران سلبریتی سینما تئاتر را هم در دست گرفته‌اند و به صورت گروهی از آثار سینمایی راهی تئاترهایی با سرمایه تولید بالا می‌شوند. 

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره سال گذشته خود هم اظهار کرد: سال بی‌نهایت بدی را پشت سر گذاشتم، همانطور که همه می دانید مادرم را امسال از دست دادم. تا پیش از فوت وی درگیر بیماری او و خودم بودم و بعد از آن هم که ناراحتی و غم از دست دادن وی نابودم کرد. 

او گفت: از سویی غم و مشکلات شخصی داشتم و از سویی کرونا همچنان تعداد زیادی از عزیزان و هموطنان ما را می گرفت. امسال شاهد بودیم که تعداد زیادی از هنرمندان هم به دلیل کرونا از بین ما رفتند. به همین خاطر می گویم که سال بدی برای من و همه ما بود. 

کد خبر 642993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha