دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

محمدرضا گلزار در گفت‌وگویی از دلایل شکست سریال «گیسو» به کارکردانی منوچهرهادی گفت.  

محمدرضا گلزار

به گزارش همشهری آنلاین، او در بخشی از این مصاحبه که با تی‌وی‌پلاس انجام داده است، درباره شکست سریال گیسو گفت: اگرچه مردم باید نظر نهایی را بدهند که سریال «گیسو» شکست خورده است یا نه؟ اما من هم با آن موافقم. پشت هر پروژه نمایشی غیرموفق،  دلایل متعددی وجود دارد.

گلزار درباره احتمال اختلاف بین بازیگران و منوچهر هادی، کارگردان این سریال توضیح می‌دهد: من طی فیلمبرداری این اتفاق را احساس نکردم.  یک سری از دوستان بسیار بی‌انگیزه کار می‌کردند و به نظرم مشکل اصلی، مشکل فیلمنامه بود. متاسفانه  قرار می‌گذارند که فیلمنامه خُردخُرد به کار تزریق شود، تو اعتماد می‌کنی چون فیلمنامه‌نویسان  «گیسو» همان کسانی هستند که فیلمنامه «عاشقانه ۱» را نوشته‌اند. فیلمنامه به دستت می‌رسد، با آن موافق نیستی، بالای هزار مرتبه جلسه می‌گذاری و هرشب با تهیه‌کننده تماس می‌گیری، این را هم تهیه‌کننده می‌داند و هم منوچهر هادی. دلم نمی‌خواهد مرورش کنم چون وقتی چنین اتفاقی برای پروژه‌ای می‌افتد مقصر آن همه هستیم، شاید ما هم مقصریم که از ابتدا مصر نبودیم فیلمنامه را بخوانیم و اعتماد کردیم... م.

کد خبر 642929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هولو IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 5
    سریال گیسو عالی بود ، منتظر ادامه آن هستیم .
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 1
      موافقم عالی بود بازی همه بخصوص هومن و محمد رضا هم خوب بود فقط بازی بهاره رهنما مصنوعی بود و سریال رو خراب کرد
  • هومن کبیری IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 16
    جناب گلزار عزیز اینکه شما در سریال پرستاره «گیسو» بازی کردید، فقط و فقط میلی بوده از جانب خود شما! کسی شما رو به بازی در این سریال وادار نکرده. دوما بازی عوامل سریال از انرژی بالایی، برخوردار بوده. نمی‌دونم شما از چه لحاظ میگویید «بی‌انرژی» آن هم بدون توضیح. سوما شما باید وقتی که در یک سریال بازی میکنید، بدانید که خوب یا بد بودن ان سریال به شما هم مربوطه، نه تنها به نویسندگان و تهیه‌کننده! (مخصوصا شما که نقش اول سریال بودید.)
    • رستگار IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 1
      احسنت به شماگل گفتید،ایشان فقط دستمزدکلان براش مهم است پول راکه گرفت وآبهاازآسیاب افتادشروع به کرکری خوان می کندمثل مسابقه هفت خوان کاملابی انرژی ویکنواخت اجراداردو بابتش هم ۱۸میلیاردگرفته ......