فریبا متخصص که این روزها سریالِ «موج اول» را روی آنتن شبکه ۳ دارد و در آن نقش یک پرستار را بازی می‌کند، می‌گوید از بچگی عاشق این شغل بوده و پرستار این سریال را هم از یک شخصیت واقعی الهام گرفته است.

فریبا متخصص

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سریال «موج اول» به کارگردانی امیرسجاد حسینی، با موضوع همه‌گیری کرونا، از یک هفته پیش از شبکه ۳ سیما در حال پخش است. فریبا متخصص که یکی از بازیگران این سریال است و در نقش یک پرستار بازی می‌کند، با حضور در یک برنامه رادیویی، از تجربه کار در این سریال گفت.

او گفت: در این سریال که مربوط به شرایط کرونایی کشور است، نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان را بازی می‌کنم. من عاشق پرستاری هستم و اگر دوباره متولد می‌شدم، حتماً پرستار می‌شدم.

فریبا متخصص: دوباره به دنیا بیایم، پرستار می‌شوم

متخصص افزود: امیدوارم با بازی در این سریال بتوانم قطره‌ای از دریای زحمات پرستاران و کادر درمان را که در دو سال گذشته جان بر کف به مردم خدمت کردند، به تصویر کشیده باشم.

او درباره درآوردن نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان در این سریال توضیح داد: من در بچگی این شخصیت را به صورت واقعی در بیمارستانی در اهواز دیده بودم. یک خانم ارمنی، سوپروایزر بیمارستانی در اهواز بود و شخصیت او در بیمارستان دقیقاً مثل کاراکتر من در این سریال بود. فردی کاملاً جدی و مهربان، و من از او برای بازی‌ام الهام گرفتم.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی موج اول که ابتدا نام اپیدمی برای آن انتخاب شده بود اما در آخرین لحظات نزدیک به پخش نامش تغییر کرد و نامی فارسی برای آن برگزیده شد، با محوریت شیوع بیماری کرونا و به تهیه‌کنندگی سعید کمانی تولید شده است. این سریال از هفته گذشته روی آنتن رفته و از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

مهدی فخیم‌زاده، محسن قصابیان، فریبا متخصص، اصغر نقی‌زاده و کوروش سلیمانی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند و گرشا رضایی خواننده پاپ هم تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

کد خبر 642910

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha