کری الویس اخیرا فاش کرده است که مارلون براندو‏، در پروژه فیلم «سوپرمن» ریچارد دانر با ترفندهای خاصی حاضر بوده از تریلرش بیرون بیاید. او برای این پروژه حدود ۴ میلیون دلار و ۱۱.۷ درصد از فروش فیلم را دریافت کرد.

مارلون براندو

به گزارش همشهری آنلاین، کری الویس تنها ۱۶ سال داشت که نقشی دور از دسترس در هالیوود دریافت کرد. این بازیگر متولد لندن که در سال ۱۹۸۷ در فیلم شاهزاده عروس (The Princess Bride) بازی کرد، زمانی که دستیار کارگردان فیلم «سوپرمن» در سال ۱۹۷۸ بیمار شد، در جای او قرار گرفت. با این حال، کار به جذابیتی که انتظار داشت‏، نبود.

این بازیگر ۵۹ ساله در گفت‌وگو با تلگراف گفت: «کار من این بود که مارلون [براندو] را از تریلر خود بیرون بیاورم. مارلون هیچ انگیزه‌ای برای حضور در زمان مقرر نداشت، زیرا کارگزارش شگفت‌انگیزترین قرارداد را برای او بسته بود. هر روز که تصویربرداری به پایان می‌رسید، او یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد... او هر وقت دوست داشت بیرون می‌آمد‏، گاهی قبل از ناهار‏...گاهی نه قبل از ناهار.»

دعوت به کار مارلون براندو با ترفند غذا | وقتی براندو نقش پدر سوپرمن را بازی کرد

با این حال، الویس راز بیرون کشیدن براندو از تریلرش را کشف کرد: «چگونه آن را مدیریت کردم؟ اغلب با غذا. وقتی به مارلون غذا می‌دادید، حال او بسیار بهتر بود. بنابراین سعی کردم غذاهای لذیذی را پیدا کنم که برای او جذاب باشد، که در آن زمان در شپرتون کار راحتی نبود. او بیشتر دسر می‌خواست.»

در سال ۲۰۱۸، ایلیا سالکیند، تهیه‌کننده «سوپرمن» نیز به فاکس‌نیوز گفت که کار با براندو در نقش پدر ابرقهرمان‏، چندان راحت نبود. 

دعوت به کار مارلون براندو با ترفند غذا | وقتی براندو نقش پدر سوپرمن را بازی کرد

سالکیند در آن زمان توضیح داد: «زمانی که او را در لس‌آنجلس ملاقات کردیم تا درباره لباس‌اش صحبت کنیم، او درباره موضوعات کاملا متفاوتی مثل بومیان امریکا و انواع چیزها صحبت کرد.» 

براندو به سالکیند گفته بود که جور-ال‏، پدر بیولوژیکی سوپرمن، یک چمدان سبز یا یک نان بِیگل باشد، چرا که ما نمی‌دانیم مردم کریپتون چه شکلی هستند. تهیه‌کننده اما او را قانع کرده است که مردم دوست دارند خود او را در نقش پدر ابرقهرمان ببینند. 

در سال ۱۹۷۸ براندو برای حضور ۲۰ دقیقه‌ای در این پروژه، ۳.۷ میلیون دلار به اضافه ۱۱.۷۵ درصد از فروش گیشه دریافت کرد. او در سال ۲۰۰۴ در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

کد خبر 642745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha