سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: داراهایی‌های شخصی «مارلون براندو» از جمله جایزه گلدن گلوب او به حراج گذاشته شدند.

جایزه سینمایی

به گزارش ایسنا، حراجی «هریتیج» برای اولین‌بار برخی از دارایی‌های شخصی «مارلون براندو»، ستاره نامدار سینمای جهان را به حراج گذاشت که در این میان جایزه گلدن گلوب سال 1954 این بازیگر سرشناس برای بازی در فیلم «در بارانداز» نیز دیده می‌شود.

انتظار می‌رود جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر «مارلون براندو» به قیمت تخمینی 10 هزار دلار به فروش برسد.

این در حالی است کمه مارلون براندو برای این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را نیز گرفت که در این حراجی تندیس اسکار او دیده نمی‌شود.

دومین تندیس متعلق به «مارلون براندو» که به حراج گذاشته شده است، مربوط به سال 1955 است که وی به عنوان بازیگر سال سینما معرفی شد، اما به دلایلی نامعلوم براندو این تندیس را به سمت دیوار پرتاب کرد که موجب شکسته شدن قسمت بالایی این جایزه گلدن گلوب شد و سال‌ها بعد تعمیر شد، اما هنوز آثار صدمه بر روی آن مشخص است.

قیمت قبل حراج این جایزه 4000 هزار دلار تخمین زده شده است.

جوایز گلدن گلوب متعلق به «مارلون براندو» به یکی از دستیاران قدیمی وی هدیه داده شد که از تعداد بسیاری از لوازم شخصی براندو نگهداری می‌کند.

از دیگر وسایل شخصی براندو در این حراجی می‌توان به لباس مربوط به فیلم‌ «آمریکایی زشت»، یک نقاشی از همسر استنلی کوبریک با قیمت تخمینی 1200 دلار و مجموعه کراوات‌های او اشاره کرد.

تاکنون تعداد ناچیزی از لوازم شخصی مارلون براندو به حراجی‌ها راه یافته است و حراجی هریتیج از فرصت‌های نادر برای خرید وسایل این ستاره سینمای جهان محسوب می‌شود.

 

کد خبر 205075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز