همشهری آنلاین: بر اساس یک نظرسنجی اینترنتی، «هریسون فورد» و «مورگان فریمن» به عنوان بهترین بازیگران نقش رییس‌جمهور آمریکا در تاریخ سینما معرفی شدند.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش ایسنا، در بحبوحه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، انجمن فیلم آمریکا با انجام یک نظرسنجی «هریسون فورد» را با کسب 23 درصد از آراء به عنوان بهترین بازیگر نقش رییس‌جمهور آمریکا معرفی کرد.

«هریسون فورد» این عنوان را برای بازی در فیلم «نیروی هوایی» در نقش رییس‌جمهور به دست آورد و پس از وی «مورگان فریمن» برای بازی در فیلم «تاثیر عمیق» به عنوان بهترین رییس‌جمهور آمریکا در سینما انتخاب شد.

«بیل پولمن» بازیگر نقش رییس‌جمهور آمریکا در فیلم «روز استقلال» با کسب 9 درصد از آرا در مکان سوم جای گرفت.

در این رای‌گیری بازیگران نقش زن رییس‌جمهور آمریکا نیز حضور داشتند، اما نتوانستند آراء خوبی به دست آورند.

«چری جونز»، «جینا دیویس» و «مری مک دونل» بازیگران زن نقش رییس‌جمهور آمریکا در هالیوود هستند.

در این نظرسنجی قسمتی نیز برای انتخاب بهترین بازیگر صرف‌نظر از ایفای نقش رییس جمهور آمریکا در نظر گرفته شده بود که «دنزل واشنگتن» در صدر بهترین بازیگران قرار گرفت و پس از او «مورگان فریمن»، «کلینت ایستوود» و «هریسون فورد» در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

در قسمت انتهایی این نظرسنجی سوالی در مورد بهترین بازیگر هالیوود که در صورت رییس‌جمهور شدن می‌تواند کشور را در شرایط بحرانی و حمله زامبی‌ها رهبری کند نیز مطرح شد که «ساموئل ال جکسون» بازیگر فیلم «مار در هواپیما»، «میلا جوویچ» بازیگر فیلم «شیطان مقیم» و «تام کروز» بازیگر فیلم «جنگ دنیاها» در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

کد خبر 190525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز