یک رسانه اسپانیایی ادعای جدیدی را در خصوص بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال ماردید مطرح کرد.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، سایت «فوتبال اسپانیا» به نقل از منابعی در «فوتبال اینستایدر» مدعی شد احتمال دارد کریستیانو رونالدو در پایان فصل با حضور در رئال‌مادرید همه را غافلگیر کند.

تابستان گذشته رونالدوی ۳۶ ساله یوونتوس را ترک کرد تا به منچستریونایتد ملحق شود و حالا این احتمال وجود دارد که دوباره از اولدترافورد به سانتیاگو برنابئو برود.

رونالدو در فصل جاری ۱۲ گل برای شیاطین‌سرخ زده و مرد کلیدی این تیم بوده، اما ورود رالف رانگنیک حضورش در ترکیب اصلی را زیر سؤال برده است. او از این که فصل بعد هم جایگاهی ثابت در ترکیب شیاطین‌سرخ داشته باشد، مطمئن نیست. رونالدو تا سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد قرارداد دارد، اما برای ماندنش تا پایان قرارداد همه‌چیز به شرایط بستگی خواهتد داشت.

رونالدو دوران درخشانی در مادرید داشت و بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ با زدن ۴۵۰ گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه شد. او رابطه خوبی هم با کارلو آنچلوتی دارد که احتمال بازگشتش به مادرید را تقویت می‌کند. اما باید به این نکته توجه کرد که ماه فوریه ۲۰۲۲ کریستیانو ۳۷ ساله خواهد شد و حتی با وجود آمادگی بدنی آن بازیکن درخشان سال‌های گذشته نیست.

این خبر در حالی منتشر شده که قبل از برکناری اوله‌گنار سولشائر گفته شده بود رونالدو تصمیم گرفته در منچستریونایتد بازنشسته شود و پس از بازنشستگی در همین شهر زندگی کند.

کد خبر 642434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha