کریستیانو رونالدو شب گذشته در دیدار حساس منچستریونایتد برابر آرسنال به یک رکورد جدید رسید.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه پنجشنبه شب در آخرین و حساس‌ترین‌ دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه "اولدترافورد" پذیرای رقیب سنتی خود یعنی آرسنال بود و در پایان دیداری تماشایی به برتری سه بر دو رسید.

در دقیقه ۱۶ کرنر ارسالی آرسنال موجب شد تا "داوید دخه‌آ" دروازه‌بان‌ احساس ناراحتی کرده و نقش زمین شود اما "اسمیت‌رو" توپ برگشتی با شوتی از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل کرد. با استفاده از سیستم VAR مشخص شد هیچگونه خطایی روی دخه‌آ انجام نشده و گل آرسنال پذیرفته شد تا یکی از عجیب‌ترین گل‌های‌ فصل لیگ جزیره ثبت شود.

در آخرین ثانیه‌های‌ نیمه نخست، حرکت منچستری‌ها از جناح چپ موجب شد تا "برونو فرناندز" صاحب توپ شده و گل تساوی را به ارمغان بیاورد.

منچستر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ "کریستیانو رونالدو" گل دوم تیمش را ثبت کرد تا بار دیگر ارزش‌های‌ خود را ثابت کند. این گل شماره ۸۰۰ رونالدو در دوران حرفه‌ایش‌ بود تا رکورد دیگری به نامش ثبت شود.

این گل دوام‌ چندانی نداشت و تنها سه دقیقه پس از آن، "مارتین اودگارد" نروژی کار را به تساوی دو بر دو کشاند.

در دقیقه ۷۰ منچستر صاحب پنالتی شد و رونالدو توانست گل دوم خود و سوم میزبان را ثبت کند. با این اوصاف رونالدو به نخستین بازیکن تاریخ تبدیل شد که تعداد گل‌هایش‌ در دیدارهای رسمی از مرز ۸۰۰ گل عبور کرد.

منچستر با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید و آرسنال هم ۲۳ امتیازی باقی ماند.

در لیگ‌ برتر انگلیس‌ تیم‌ چلسی‌ با ۳۳ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی‌ با ۳۲ و لیورپول با ۳۱ امتیاز در رتبه‌های‌ دوم و سوم قرار دارند.

کد خبر 640820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha