بازی های لیگ قهرمانان اروپا در گروه A با درخشش لیونل مسی به پایان رسید.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین تا پیش از بازی های امشب منچستر سیتی و پاری سن ژرمن صعودشان از این گروه قطعی شده بود. در بازی های امشب پاری سن ژرمن در پاریس با نتیجه درخشان چهار بریک مقابل کلوب بروژ بلژیک به برتری رسید. در این بازی لیونل مسی بازهم درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند. او دردقایق ۳۸ با یک ضربه راه دور زیبا و ۷۶از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. دوگل دیگر توسط  کیلیان ام باپه در دقایق ۲ و ۷ زده شد. با این پیروزی تیم فرانسوی با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

حالا لیونل مسی به رکورد دیگری از کریستیانو رونالدو دست یافته و در مقابل ۳۸ تیم مختلف در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است.  

همچنین لیونل مسی به رکورد ۱۶ گل زده از بیرون محوطه جریمه در سال ۲۰۲۱ دست یافت و مهم تر از همه با زدن ۷۵۸ گل، از رکورد تاریخی ۷۵۷ بار گلزنی متعلق به پله، ستاره افسانه ای فوتبال برزیل نیز گذشت.

البته کریستیانو رونالدو چند روز قبل از رکورد افسانه ای ۸۰۰ گل نیز عبور کرد تا با زدن ۸۰۱ گل، همچنان در صدر جدول گلزنان فعال دنیای فوتبال قرار داشته باشد. جوزپ بیکان، ستاره فقید اهل چکسلواکی با زدن ۸۰۵ گل در رده اول قرار دارد اما رونالدو قطعا به زودی از او عبور می کند. در بازی دیگر این گروه لایپزیک دوبریک منچستر سیتی را شکست داد. علی رغم این شکست سیتی به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد.

کد خبر 641882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha