مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی به رانندگان تاکسی برای خرید قطعات و دریافت خدمات تعمیرگاهی در قالب «کارت حمایتی ایساکو»، این کارت اعتباری را پاسخی به مطالبه و درخواست جدی رانندگان خواند.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا. مرتضی ضامنی، در تشریح روند اعطای کارت اعتباری حمایتی ایساکو به رانندگان تاکسی گفت: یکی از نیازها و درخواست‌های جدی رانندگان تاکسی این بود که بتوانند خریدهای اعتباری انجام دهند. باتوجه به اینکه عمده کار در حوزه تاکسیرانی با مجموعه ایران خودرو است و ایساکو نیز زیرمجموعه ایران خودروست، در اقدامی مشترک و خوب این مطالبه برآورده شد.

وی افزود: در حقیقت با همکاری مشترک میان ایساکو و بانک قرض الحسنه رسالت و با پیگیری اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، شرایطی فراهم شد که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می‌شود از ۳ تا ۳۰ میلیون تومان به صورت متغیر اعتبار دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: دریافت کننده این اعتبار می تواند از خدمات خرید قطعات و خرید تعمیرگاهی در سامانه مجاز ایران خودرو استفاده کند و به صورت اقساطی این وجه را بازگرداند، این موارد کلیات طرح موجود است که در مجمع سالانه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز رونمایی شد و کار آغاز شده البته برای گرفتن بازخورد و اعلام تعداد رانندگانی که از تسهیلات استفاده کرده‌اند به فرصت ۲ ماهه‌ای نیاز است.

وی تاکید کرد: شرکت ایساکو در سراسر کشور دارای ۱۸۰۰ فروشگاه و نمایندگی است و در این فروشگاه‌ها و نمایندگی آمادگی کامل برای ارائه خدمت و فروش قطعات به دارندگان کارت ایساکو فراهم شده است. قیمت ارائه خدمات و همین طور قطعات خودرو به قیمت مصوب است که در سراسر کشور توسط شرکت مذکور ارائه می‌شود این در حالیست که کارت اعتباری ایساکو در همه فروشگاه ها و نمایندگی‌های سراسر کشور امکان تراکنش را دارد.

کد خبر 642298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha