سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

گوگل اعلام کرد: اکنون تماس‌های صوتی و تصویری نفر به نفر برای گوگل چت در داخل برنامه جی‌میل در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید در حال اجراست.

جی میل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب سایت ورج، این ویژگی برای اولین بار در ماه سپتامبر معرفی شد، اما از ۶ دسامبر برای افرادی که Google Workspace، G Suite یا حساب‌های شخصی گوگل دارند، شروع به کار کرده است.

پیش‌تر امکان برقراری تماس از داخل برنامه جی‌میل وجود داشت، اما تاکنون شامل ارسال دعوت‌نامه برای یک تماس کنفرانس ویدیویی Google Meet بوده است که برای مکالمه یک به مناسب نبود. با این حال، آیکون‌های تلفن و ویدیوی ساده‌ای در سمت راست بالای هر چت نفر به نفر وجود خواهد داشت که می‌تواند برای تماس استفاده شود.

این یک افزودنی ساده است، اما یکی از مواردی محسوب می‌شود که هدف گوگل را برای تبدیل جی‌میل به مرکز تمام خدمات ارتباطی خود پیش می‌برد. در واقع، پست گوگل می‌گوید که شما به برنامه جی‌میل هدایت می‌شوید، حتی اگر تماسی را از داخل برنامه گوگل چت شروع کنید. ایمیل‌ها اکنون یکی از ۴ برگه برنامه فعلی جی‌میل را در کنار چت، Spaces (سرویس پیام‌رسانی به سبک Slack Google) و Meet (سرویس کنفرانس ویدیویی آن) در اختیار دارد.

کد خبر 641793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha