شرکت اچ‌تی‌سی که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، مالکیت یک شرکت ساخت موتورسیکلت به نام گوگورو (Gogoro) را نیز در اختیار دارد.

گوگورو

به گزارش همشهری آنلاین، همان توجه به جزئیات و فرآیند مهندسی با کیفیت بالا که باعث شهرت تلفن‌های HTC در سراسر جهان شده، در موتورسیکلت‌های برقی آنها هم به‌خوبی دیده می‌شود.

گوگورو در سال ۲۰۲۱ با ارائه موتورسیکلت برقی «اسمارت اسکوتر اس۲ ادونچر»، توانست مدل‌های پیشین خود را تکمیل کرده و رکورد فروش ایده‌آلی را نیز برای خود برجای بگذارد.

Smartscooter S۲ Adventure دارای بردی ۱۰۹ کیلومتری است و حداکثر سرعتش به ۴۵کیلومتر در ساعت می‌رسد. ضمن اینکه زمان شارژ باتری نیز ۲.۵ ساعت است. سیستم تعلیق مقاوم و فناوری ترمز آن نیز فوق‌العاده هستند.

این موتورسیکلت برقی در شرایط مرطوب یا گل‌آلود بسیار خوب عمل می‌کند، محفظه‌های بار ضد آب و سرویس‌های از راه دور ارائه می‌شود و حتی دارای تأیید هویت اثر انگشت نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

بدون شک، این موتورسیکلت می‌تواند یکی از بهترین موتورسیکلت‌های برقی جهان در سال ۲۰۲۱ محسوب شود. خصوصا اینکه قیمت آنها تنها ۴۳۰۰ دلار است.

کد خبر 641526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    ۴۳۰۰ دلار یعنی حداقل ۱۳۰ میلیون تومان!!!! . الان توی بازار چین انقدر کارخانه هست که موتور ۱۰۰۰ دلاری میزنند! فقط مشکل اینه تنوع انقدر بالاهست ادم نمیتونه انتخاب کنه همچنین خدمات پس از فروش اطمینان نداره . در چین شهری از کارخانه ها هست. موتور سیکلت خوب برقی برای رقابت در ایران باید حداقل ۵۰۰۰ وات باشه، باتری با کیفیت داشته باشه که ۱۰ سال عمر کنه چون عمر تجاریش هست . الان باتری های نسل جدید خودرو ها تا ۱۵ سال گارانتی دست یافتند. موتور برقی با کیفیت و قیمت زیر ۳۰ میلیون در ایران امکان دارد .همانطور که در چین هست