۵ روز قبل از داربی بزرگ تهران، قرمز و آبی با ۲ تیم نفتی بازی دارند و سپاهانِ صدرنشین هم میزبان نساجی است.

لیگ برتر

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته هفتم لیگ برتر امروز با ۵ بازی آغاز می‌شود. امروز و امشب شاهد بازی‌های مهمی در صدر جدول لیگ خواهیم بود و ۳ تیم مدعی و صاحب‌نام مسابقات امروز مقابل حریفان خود می‌ایستند. سپاهانِ صدرنشین، میزبان نساجی است و پرسپولیس و استقلال هم ۵ روز قبل از داربی به مصاف ۲ تیم نفتی خوزستان می‌روند. اولین بازی‌های این هفته در رفسنجان و تهران آغاز می‌شوند. از ساعت ۱۵ امروز در رفسنجان، تیم مس که هفته گذشته برد پرحرف و حدیثی را در مسجدسلیمان کسب کرد، این‌بار میزبان هوادار ته‌جدولی است. هوادار اگرچه در انتهای جدول نشسته اما حریف چغر و سرسختی برای رقبا بوده و به‌خصوص در بخش دفاعی لقمه گلوگیری برای بزرگان بوده است. از همین ساعت و در تهران هم تیم پیکان از گل‌گهر پذیرایی می‌کند. درحالی‌که هنوز نیمی از محرومیت قلعه‌نویی باقی مانده، تیم او که یکی از ۳ تیم بی‌شکست فصل جاری است، کار سختی مقابل پیکان ۱۱ امتیازی دارد.

سپاهان - نساجی

اما از ساعت ۱۶ بازی مهم تیم صدرنشین مقابل شاگردان ساکت الهامی آغاز می‌شود. نساجی در هفته‌های ابتدایی دارد با همه اسمی‌ها بازی می‌کند. این تیم در تهران به پرسپولیس ۲ بر یک باخت و با استقلال به تساوی بدون گل رسید. امروز آنها بازی سخت‌شان را در اصفهان هم برگزار می‌کنند تا در دور برگشت مقابل هر ۳ تیم مدعی، میزبان باشند. سپاهان هفته قبل بالاخره بعد از ۲۲۱ دقیقه گل زد و بعد از ۲ هفته ناکامی پیروز شد. تیم محرم با بهترین خط حمله لیگ مقابل خط دفاعی قرار می‌گیرد که در تهران از استقلال گل نخورد اما هفته بعد در زمین خودش از پیکان ۲ گل خورد!

نفت آبادان - استقلال

رفقای قدیم بدموقعی به هم خورده‌اند. مجیدی و منصوریان امروز در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که استقلال اگر پیروز نشود با رکورد ۴ بازی بدون برد به داربی می‌رسد و منصوریان هم اگر نتیجه نگیرد ممکن است آبادانی‌ها چمدانش را برایش ببندند. تیم علیمنصور ۴ بازی از ۶ بازی‌اش را باخته و طاقت باخت پنجم را ندارد. استقلال اما با بازگشت خارجی‌هایش به‌دنبال یک بازی هجومی و شکستن طلسم تساوی‌هاست. چهره ویژه بازی هم که قطعا محمدحسین اکبریان است که طی دو سه فصل اخیر تصمیمات بحث‌برانگیزی برای استقلالی‌ها گرفته و یکی از اشتباهات او مردودکردن گل استقلال در بازی با همین نفت آبادان بوده است.

پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان

و اما پرسپولیس که هفته گذشته بالاخره یک ۳ امتیاز روحیه‌بخش به دست آورد و کمی شرایطش را بهتر کرد، امروز برای دومین هفته متوالی میزبان است و امیدوار به اینکه با ۲ برد متوالی به داربی تهران برسد. حریف این هفته قرمزها از ۳ بازی خارج از خانه‌اش به ۴ امتیاز رسیده و از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی فقط و فقط به امتیاز پنجم فکر می‌کند. تیم یحیی که هفته گذشته برای گل‌زدن به آبادانی‌ها سختی فراوانی را متحمل شد امروز هم باید آماده رویارویی با یک خط دفاعی فشرده و حتی وقت‌کشی‌های گاه و بی‌گاه حریف باشد. احتمالا امروز کمربند میانی قرمزها باز هم بدون اسدی بسته می‌شود تا زوج کمال و سرلک برای داربی روز شنبه هم تمرین مناسبی داشته باشند. در خط حمله مهدی عبدی بعد از درخشش در بازی قبلی کاملا آماده ورود به ترکیب اصلی است. البته بماند که این گلزن جوان هم مثل ارسلان مطهری در استقلال، مُهر ذخیره طلایی روی پیشانی‌اش خورده و مربیان فکر می‌کنند فقط در نیمه دوم بازی‌ها قادر به گلزنی است.

کد خبر 640054
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فروید سرخ IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    دوستان کیسه امروز خیالشون راحته که قرار شده داور براشون جبران مافات کنه