این اتفاق جالبی نیست که رئیس فدراسیون شب قبل از بازی ما در اردوی حریف‌مان حاضر شود.

مهدی شیری

همشهری‌آنلاین - محمد زارعی

مهدی شیری مدافع پرسپولیس در بازی این تیم برابر صنعت‌نفت آبادان چهره ویژه‌ای بود. روی لباس او برخلاف سایر بازیکنان داخل زمین و حتی نیمکت‌نشینان پرسپولیس، آرم تبلیغاتی اسپانسر تیم وجود نداشت و چهره این بازیکن را در زمین متمایز کرده بود. البته مهدی شیری توانست بازی قابل‌قبولی از خود به نمایش بگذارد و با پاس گل خود به سرلک زمینه‌ساز کسب ۳ امتیاز برای سرخپوشان شود. مدافع راست پرسپولیس که براساس آمارها دومین بازیکن برتر این میدان بوده در گفت‌وگویی کوتاه به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

*بعد از ۳ هفته توانستید طعم برد را بچشید. از این بازی بگو.

واقعا بازی سختی بود. خدا را شکر که کنار هواداران عزیزمان توانستیم پیروز شویم و با کلین‌شیت هم مسابقه را تمام کنیم. اما نکته ویژه‌ای که در این مسابقه خیلی زیاد به چشم خورد این بود که هرچه زودتر باید VAR برای فوتبال ایران تهیه شود. این مهم‌ترین نیاز فعلی فوتبال ماست تا حق تیم‌ها به راحتی خورده نشود. شما دیدید یک پنالتی و یک گل صد درصدی مهدی عبدی دیده نشد و ممکن بود بزرگ‌ترین ضربه را به ما بزند.

*هواداران هم که بعد از مدت‌ها به ورزشگاه برگشتند.

سوای اینکه ما توانستیم یک ۳ امتیاز خوب را کسب کنیم و این برد می‌تواند آغاز روند رو به رشد دوباره ما برای رسیدن به قهرمانی ششم باشد، حضور دوباره هواداران، امتیاز بزرگ این مسابقه بود.

*به‌نظرت بردهای پرسپولیس می‌تواند در هفته‌های آینده لیگ هم ادامه‌دار باشد؟

صد درصد. ما در بازی‌های گذشته هم با وجود اینکه نمی‌توانستیم برنده باشیم اما عملکرد فنی قابل‌قبولی داشتیم و فقط با بدشانسی نمی‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. در بازی با صنعت‌نفت هم با وجود اینکه می‌توانستیم زودتر هم به گل برسیم اما داور گل صحیح عبدی را ندید که از خط رد شد. ضمن اینکه از این به بعد در بازی‌هایمان یک حامی بزرگ به اسم هواداران داریم که بودنشان انگیزه ما را بسیار بالا می‌برد. فقط امیدوارم حضورشان ادامه‌دار باشد.

*چرا در بازی با صنعت‌نفت لباست آرم تبلیغات نداشت؟ خودت هم در صفحه شخصی‌ات به طنز به این موضوع واکنش نشان دادی.

مشکل کوچکی سر لباس من به‌وجود آمده بود که آن را به فال نیک گرفتم و سعی کردم تمرکز صددرصدی‌ام را برای بازی بگذارم. خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و آماده بازی بعدی شویم. این از همه‌چیز مهم‌تر بود.

*۶ هفته از لیگ گذشته است. به‌نظرت امسال کدام تیم‌ها مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود؟

امسال واقعا لیگ‌مان مثل یک دوی ماراتن است. چراکه اکثر تیم‌ها با آمادگی کامل و تدارکات بالایی وارد لیگ شدند ولی باز هم می‌گویم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم هوادارانمان را تا آخر فصل شاد ببینیم.

*شهاب‌الدین عزیزی‌خادم شب قبل از بازی شما برابر صنعت‌نفت در اردوی تیم رقیب‌تان حاضر شد و این اتفاق واکنش‌های منفی داشت. نظر خودت در این‌باره چیست؟

ما دوست داریم رئیس فدراسیون برای همه تیم‌ها وقت بگذارد و مشکلات‌شان را برطرف کند. مطمئنا حاضر شدن در اردوی یک تیم آن هم شب قبل از بازی خوب نیست.

کد خبر 639848
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha