مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

انتخاب صحیح محل اقامت، نقش به‌سزایی در میزان رضایت از سفر دارد. از آنجایی که جزیره کیش مکانی توریستی و تفریحی به‌حساب می‌آید، هتل‌های زیادی در آن قصد جلب توجه و رضایت شما را دارند.

رزرو هتل شایان کیش

کیفیت و میزان امکانات، موقعیت مکانی و سرویس‌های ارایه‌شده به مسافران، باعث تمایز آن‌ها می‌شود. اگر دنبال سفری با کیفیت بالا و مجلل باشید، می‌توانید اقامت در هتلی پنج ستاره و با قدمت را همراه انواع خدمات رفاهی و تفریحی مثال‌زدنی، تجربه کنید. همچنین اگر مایل باشید، می‌توانید از تخفیف‌های شگفت‌انگیز و متنوع طی سال، بهره‌مند شده و سفری با کیفیت پنج ستاره اما با هزینه‌ای بسیار کم‌تر به خود هدیه دهید.

رزرو هتل شایان در فصل‌های مختلف

همیشه انتخاب زمان مناسب سفر از هر جنبه‌ای، لذت آن را دوچندان می‌کند. اگر بخواهید  آب‌وهوای کیش را فاکتوری برای بررسی بهترین موقع سفر به آن درنظر بگیرید، باید گفت می‌توانید برحسب علایق خود، فصول خنکی مانند پاییز یا حتی بهار را انتخاب کنید. اگر به عشق شنا و تفریحات آبی قصد سفر کرده‌اید، تابستان گزینه مناسبی است. در هر فصلی که تمایل به مسافرت داشته باشید، می‌توانید با گرفتن رد تخفیف‌های ویژه علی بابا، تصمیم بهتر و مصمم‌تری بگیرید. اگر از عاشقان سفرهای گروهی هستید، به تورهای سفر به کیش علی بابا بپیوندید.

مزیت رزرو هتل شایان کیش از سایت علی بابا

سایت علی بابا گزینه بسیار مناسبی برای رزرو هتل‌های کیش به‌شمار می‌رود؛ چرا که با بیشتر هتل‌های کیش به‌طور سالانه قرارداد دارد. با آگاهی از تخفیف‌های ویژه سالانه آن، قادر به رزرو هتل، با هزینه‌ای بسیار کم‌تر خواهید بود.

موقعیت مکانی دو دقیقه تا دریا  

میزان فاصله تا مکان‌های دیدنی کیش از دیگر مسایل مهمی است که متناسب با موقعیت مکانی هتل موردنظر، متفاوت خواهد بود. هتل شایان در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی کیش، در میدان ساحل، واقع شده است. این هتل پنج ستاره در مجاورت اسکله قدیمی قرار گرفته و به معابر مهمی از جمله بلوار ساحل و سنایی متصل می‌شود.

این لوکیشن بی‌نظیر، بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و به‌تازگی بازسازی شده است. دسترسی راحت به مراکز مهم تجاری یا حتی مراکز تفریحی یکی از دغدغه‌های مسافران برای انتخاب محل اقامت است. در سفر به کیش با انتخاب این هتل، می‌توانید خیال خود را آسوده کنید! بزرگ‌ترین اسکله جزیره روبه‌روی هتل واقع شده است و این یعنی هر زمان که اراده کنید، میتوانید خلیج را به آغوش بکشید!

بهترین زمان برای رزرو هتل شایان کیش

موقعیت مکانی هتل به‌گونه‌ای است که با صرف کم‌ترین زمان ممکن، خود را درحال قدم‌زدن در مرکز تفریحی بزرگی می‌بینید. برای مثال برج ایفل کیش در ۱۰۰۵ متری، بازارچه حافظ در ۶۰۵ متری، استادیوم والیبال ساحلی کیش ۹۴۸ متری، محل کرایه دوچرخه ۲۹۵ متری، پلاژآقایان ۱۰۰۲ متری، صخره خرچنگ ۱۳۵۲ متری، و کلوپ تفریحی Iran Segway در ۵۴۵ متری هتل واقع شده است. همچنین از فرودگاه تا هتل نیز مسیر طولانی ای در انتظار شما نخواهد بود و فقط با پیمودن ۶.۵ کیلومتر که با وسیله نقلیه حدود ۱۰ دقیقه به طول می انجامد، به محل اقامت خود خواهید رسید.

انواع خدمات؛ خلق اوقاتی دلپذیر!

بیش از موقعیت جغرافیایی و مکانی، تنوع امکانات و شرایط مناسب رفاهی موردتوجه اقامت‌کنندگان قرار می‌گیرد. خبر خوب این است که هتل شایان، در ارائه خدمات و دسترسی به انواع سرویس‌ها، کم و کسری باقی نمی‌گذارد. سالن بیلیارد، اسنوکر، میز تنیس، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی مجهز به دستگاه های با کیفیت و کلوپ ورزشی موجبات سرگرمی شما را فراهم می‌کند.

در هتل شایان رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی به خدمت شما درآمده‌اند. آرایشگاه‌های آرایشی مردانه و زنانه از دیگر امکاناتی هستند که می‌توانید دراختیار داشته باشید. قسمت فست‌فود و کافه هتل، با ظرفیت ۸۰ نفر (۴۰ نفر در سالن و ۴۰ نفر در تراس)، مکانی مناسب برای گپ‌وگفت و خوش‌گذرانی‌های دوستانه است.

رستوران اصلی هتل شایان، شمبلیر نام دارد. با توجه به چشم‌انداز بی‌نظیر رو به خلیج فارس، لذت چشیدن غذا در شمبلیر چندین برابر خواهد بود. رستوران شمبلیر منویی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با رعایت بهداشت و حفظ کیفیت مناسب سرو می‌کند.

نمازخانه، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی (رفت) نیز مواردی مهم محسوب میشوند که وجودشان برای چنین هتل مدرنی ضروری است.

ظرفیت و امکانات رفاهی اتاق‌ها

(شما) با هتلی مجلل و چهار طبقه روبه‌رو هستید که ۱۹۵ سوئیت و اتاق با دو چشم‌انداز متفاوت (رو به ساحل یا جزیره) دارد. اتاق‌های هتل با ظرفیت دو، سه و چهار تخت (با ظرفیت چهار یا شش نفر) و سوئیت‌های ساحلی نیز با فاصله حدودا ۵۰ متر از هتل، نزدیکی ساحل، با همان ظرفیت، طراحی شده‌اند.

بهترین زمان برای رزرو هتل شایان کیش

ویلاهای ساحلی هتل نیز نزدیکی ساحل، با ظرفیت اصلی شش نفر، از دیگر گزینه‌های اقامت هستند. با وجود این میزان از تنوع، اقدام به موقع در بهترین زمان برای رزرو هتل شایان کیش علی بابا قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. ظرفیت اتاق‌ها و سوئیت‌هایی چنین استثنایی و رویایی به‌سرعت پر می‌شود.

مسلما از چگونگی سطح رعایت بهداشت، همیشه به‌عنوان معیار خوب یا بدبودن یک مکان یاد می‌شود. رضایت بالای مسافران نشان می‌دهد نه‌تنها درمورد وسایل و سرویس‌های شخصی، بلکه در مکان‌های عمومی‌تر اعم از رستوران‌ها، کافه‌ها، سالن‌های ورزشی و... رعایت مسائل بهداشتی به‌وضوح دیده می‌شود.

علاوه‌بر همه این‌ها، دسترسی به اینترنت پرسرعت و رایگان در اتاقها و لابی، از دیگر مواردی است که نمی‌توان آن را کم اهمیت جلوه داد. این مکان کافی‌نتی هم برای انجام کارهای اداری دارد. میباشد. گردید گشت

چشم‌انداز زیبا و دکوراسیون شیک اتاق‌ها با وسایلی مجلل و با سلیقه‌ای استثنایی تزیین شده‌اند که شما را میهمان فضایی راحت می‌کند. اقامت در چنین اتاق‌هایی فراموش‌نشدنی خواهد بود.

سیستم تهویه هوا، کولر گازی، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، میز تحریر، یخچال، مینی‌بار، تلفن آباژور و تلوزیون با صفحه تخت از دیگر امکانات اتاق‌های هتل شایان هستند که با کیفیت هرچه تمام‌تر ارائه شده‌اند.

یکی از مزایای رزرو هتل از علی بابا برخورداری از تخفیف‌های مختلف برای رزرو هرکدام از انواع اتاق‌ها است. این تخفیف‌های جذاب، تا ۹۲ درصد هم به شما ارائه می‌شود.

کد خبر 639981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احد غ IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    2 0
    همه چیز گفتین الا بهترین زمان.........