مجموع نظرات: ۵
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

بیایید تا کیش را به نام سرزمین تفریحات ایران نام‌گذاری کنیم! عجیب هم نیست؛ به هر حال تفریحات کیش به قدری خاص و دوست داشتنی هستند که نباید در سفر به این شهر فرصت رفتن به آنها را از دست داد.

image-20220104144910-1.png

تصور کنید؛ بلیط کیش را خریداری کرده‌اید و راهی یک سفر فراموش نشدنی به جزیره مدرن ایران شده‌اید؛ مگر می‌شود که تفریحات بی‌نظیر این شهر را تجربه نکرده، کیش را ترک کرد؟ قطعا شما هم مثل جوابتان به این سوال، منفی است. در ادامه با ما همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم تا بهترین تفریحات کیش که به هیچ وجه نباید فرصت حضور در آنها را از دست بدهید را به شما معرفی کنیم.

پاراسل، یکی از بهترین تفریحات کیش آن هم از نوعی آبی!

به خاطر موقعیت جغرافیایی جزیره کیش، بیشتر تفریحات مخصوص آن شامل تفریحات آبی می‌شود. پاراسل یکی از تفریحات آبی کیش است که تجربه انجامش در جزیره آن هم با امکانات کامل، بسیار لذت‌بخش و به یاد ماندنی است.

پاراسل به این صورت است که فرد از طریق یک چتر مخصوص با طنابی ۱۵۰ متری به قایق موتوری وصل می‌شود. وقتی قایق با سرعت روی آب حرکت می‌کند، فرد به تدریج به واسطه حرکت قایق اوج می‌گیرد و به این وسیله به ‌تدریج در آسمان به پرواز در می‌آید.

از آنجایی که چتر پاراسل تا سه نفر گنجایش پرواز با ترکیب دو بزرگسال و یک کودک یا دو کودک و یک بزرگسال را دارد؛ کل مدت پاراسل سواری، تقریبا یک ساعت است. همچنین زمان پرواز در اوج بین شش تا هفت دقیقه و در ارتفاع حداکثر 300 متری خواهد بود.

پاراسل برای آقایان و بانوان در کیش آزاد است و برای انجام آن به عنوان یکی از تفریحات کیش می‌توانید به ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی و ساحل دامون کیش سر بزنید.

بانجی جامپینگ

تفریحات کیش تنها در ورزش های آبی خلاصه نمی‎شوند بلکه هیجان این فعالیت‌ها را در زمین و آسمان با هم می‎توانید تجربه کنید. بانجی جامپینگ کیش هم یکی از همین ورزش‌های پر هیجانی است که انجام آن هم برای آقایان و هم بانوان، آزاد است. بانجی جامپینگ بر روی دو سکوی 40 و 60 متری انجام می‌شود.

بانجی جامپینگ به این صورت است که با یک طناب فنردار، از روی سکو با رعایت ایمنی کامل به زمین سقوط آزاد می‌کنید. اگر ترس از ارتفاع دارید یا بیماری قلبی دارید؛ به هیچ عنوان انجام این ورزش را به شما توصیه نمی‌کنیم.

مرکز بانجی جامپینگ کیش، کلوپ جاذبه است. می‌توانید به جای بانجی جامپینگ، پرش آزاد روی تشک را جایگزین کنید. این تفریح از ارتفاع 3 تا ۱۲ متری انجام می‌شود. وزن مجاز برای انجام این تفریح، بین ۲۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم است.

کدام تفریحات کیش را از دست ندهیم؟!

اسکوتر زیر دریایی

یکی از دیگر تفریحات کیش که فرصت انجام آن را نباید به سادگی از دست داد؛ اسکوتر زیردریایی است. اسکوتر زیردریایی به شما اجازه و امکان سفر به عمیق‌ترین بخش‌های قابل دسترسی در خلیج فارس را می‌دهد.

درباره اسکوتر بگوییم؛ این ورزش سبک خاصی از غواصی است با این تفاوت که شما با کمک یک موتور زیر دریایی می‌توانید به همراه مربی در عمق ۱۰ متری زیر آب حرکت کنید. برای استفاده از اسکوتر دریایی به عنوان تفریح خود در کیش، حداقل باید ۱۲ سال داشته باشید و قدتان حداقل ۱۵۰ سانتی‌متر باشد. اسکوتر زیردریایی تک نفره است و برای انجام آن یازی نیست که شنا هم بلد باشید.

قلعه وحشت

همه تفریحات کیش فیزیکی نیستند و گاهی می‌توان آمیخته‌ای از حس هیجان و وحشت را در این جزیره جایگزین تفریحات ورزشی کرد. فرض کنید بلیط هواپیمایی کیش ایر را از فلای تودی خریداری کرده‌اید و به جزیره سفر کرده‌اید؛ حالا دلتان یک تفریح متفاوت و خاص در کیش می‌خواهد؛ کجا؟ در قلعه وحشت کیش!

قلعه وحشت کیش یک مسیر ۱۰۰ متری کاملا تاریک دارد که تنها به همراه یک راهنما و یک چراع قوه در آن قدم برخواهید داشت. یکی از نکات جالبی که درباره قلعه وحشت کیش وجود دارد این است که در طول راه، از شما عکس‌هایی به صورت نامحسوس گرفته می‌شود که می‌توانید به انتخاب خودتان، هر کدام را که خواستید؛ بخرید.

کدام تفریحات کیش را از دست ندهیم؟!

 قلعه وحشت کیش در سه سانس برگزار می‌شود و برای افراد زیر ۱۴ سال، سانس متوسط و برای افراد چالش دوشت، سانس فول اکشن در نظر گرفته می‌شود.

جایروکوپتر

 جایروکوپتر، یکی از کلاسیک‌ترین تفریحات کیش است که خاطره‌ای خوب و دوست داشتنی از سفر به این شهر را در ذهن شما خواهد گذاشت. جایروکوپتر، گزینه‌ای مناسب برای تجربه پرواز با ایمنی فراوان و به قصد تفریح بر فراز کیش و خلیج فارس است.

توضیحی که درباره جایروکوپتر باید بدهیم این است این وسیله، تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است و نوعی هلیکوپتر تفریحی محسوب می‌شود. جایروکوپتر فقط برای دو نفر ظرفیت دارد که این تعداد شامل خلبان و مسافر می‌شود. هر سانس استفاده از جایروکوپتر، 12 دقیقه است.

سفر به کیش، از خرید بلیط هواپیما تا رزرو هتل

سفر به کیش بسیار آسان است و تنها باید یک پلتفرم مناسب را برای دریافت خدمات مسافرتی را انتخاب کرد. فلای تودی، همان مرجع ارزان و مطمئن برای سفر است که می‌توانید هر آنچه که لازم دارید را با قیمتی ارزان تر تهیه کنید.

برای رزرو هتل های کیش بهترین مجموعه‌های اقامتی جزیره را می‌توانید از طریق فلای تودی رزرو کنید. هتل هایی با بهترین امکانات و حتی تفریحات آبی و هوایی.

برای خرید بلیط هواپیما کیش هم می‌توانید پرواز ایرلاین‌های آتا، فلای پرشیا، ایران ایر، کاسپین، تابان، کیش ایر، معراج ایر، وارش، ماهان ایر و زاگرس را از فلای تودی با قیمتی ارزان خریداری کنید.

کد خبر 647836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    21 2
    نه خدایی کیش نیاز به تبلیغ داره؟ الان سفر به کیش از سفر به ترکیه و گرجستان گرون تره.
  • NL ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    6 2
    سلام آقا ما رفتیم خوب بود ولی خیلی گروهی بود
  • خسته!!! IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    8 1
    قیمت این بازیها رو هم میزدی..ترکیه بری خیلی ارزونتر تموم میشه.