رگولاتور بازار اسپانیا آندرس اینیستا ستاره فوتبال این کشور را پس از اینکه صرافی دیجیتال بایننس که پلتفرمی برای مبادله رمزارزهااست را در حساب های توییتر و اینستاگرام خود تبلیغ کرد، سرزنش کرد.

اینیستا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، این بازیکن در صفحه‌های شبکه اجتماعی‌اش با عکس‌هایی از خود در مقابل یک لپ‌تاپ که ظاهراً در وب‌سایت بایننس در حال انجام تراکنش است، گفت: «من یاد می‌گیرم که چگونه با بایننس معامله ارزهای دیجیتال را شروع کنم.»

این پست‌ها هیچ نشانی از پرداخت هزینه محتوا توسط شرکت نداشتند.

آندرس اینیستا که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را برای بارسلونا بازی کرده و به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شده، در حال حاضر برای تیم ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند. او 25 میلیون دنبال‌کننده در توییتر و 38 میلیون در اینستاگرام دارد و این پست او بیش از 270 هزار لایک در اینستاگرام تا لحظه مخابره خبر داشته است.

در توییتی که چند ساعت پس از اینیستا منتشر شد، رگولاتور بازار اسپانیا به او گفت که باید قبل از سرمایه‌گذاری روی رمزارزها یا توصیه به دیگران در مورد ارزهای دیجیتال به‌طور کامل اطلاعات داشته باشد.

رگولاتور در حساب توییتر خود به این ستاره فوتبال گفت: «سلام آندرس اینیستا، دارایی‌های دیجیتال، محصولات غیرقانونی هستند، خطرات قابل توجهی را به همراه دارند.»

رگولاتورهای بازار در سرتاسر جهان نسبت به ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها که حجم زیادی از پول را مدیریت می‌کنند و فعالیت‌های آنها عمدتاً غیرقانونی است، احساس ناراحتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

چندین مورد از ناپدید شدن دارایی ها یا هک‌شدن پلتفرم‌ها در چند سال گذشته گزارش شده است.

کد خبر 639535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha