چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

خوان لاپورتا در مراسم معارفه دنی آلوز در مورد بازگشت اینیستا و مسی صحبت کرد و به این موضوع چراغ سبز نشان داد.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک وی در مراسم معارفه آلوز گفت: احتمال بازگشت مسی و اینیستا را رد نمی‌کنم. شرایط بارسا فعلا این گونه است هر چند که این شرایط موقتی هستند. همه بارسایی‌ها از بازگشت بازیکنان بزرگ هیجان زده می شوند هر چند که نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد. هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند که کارهای بزرگی برای بارسا کرده‌اند هر چند که با تیم های دیگر قرارداد دارند. البته در آینده هرگز نمی‌دانی که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
در این مراسم آلوز نیز در مورد مسی صحبت کرد و گفت:مسی تاریخش را در بارسا نوشته و بهترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام و کنارش بازی کرده‌ام. همیشه دلم برای ستاره های بزرگ و به خصوص کسانی که با آنها رابطه خوبی دارم، تنگ می شود. متاسفم که مسی و خیلی از ستاره‌های بزرگ سابق از بارسا رفته اند. لئو می داند که همیشه برایش بهترین‌ها را می‌خواهم ولی حال در بارسا وارد دورانی جدید شده‌ایم. البته که دوست دارم لئو و دیگران برگردند. تیم های زیادی بوده‌ام ولی هیچکدام شان بارسلونا نبوده و نیستند.
در بارسا در حالی در مورد بازگشت مسی صحبت می‌شود که این بازیکن تا ماه جون سال ۲۰۲۳، با تیم فرانسوی قرارداد دارد و هنوز زمان زیادی به پایان قراردادش مانده است.

کد خبر 638255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha