سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

کادیلاک مانند سایر برندهای جنرال موتورز، در حال گذار به سوی آینده‌ای کاملاً برقی است.

کادیلاک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، برای انجام این کار، این برند لوکس شبکه نمایندگی‌های خود را متحول کرده و حالا کادیلاک مسیر جدیدی را با نمایندگی‌های بسیار کمتری نسبت به قبل ترسیم خواهد کرد.

بر اساس گزارش اخیر رویترز، این برند تقریباً ۴۰ درصد کمتر از ۳ سال گذشته نمایندگی‌های آمریکایی دارد. این انقباض تعجب‌آور نیست، چراکه جنرال موتورز فروشندگانی را از دست داده است که نمی‌خواستند در خودروهای برقی سرمایه‌گذاری کنند.

کادیلاک ۳ سال پیش حدود ۹۲۰ نمایندگی داشت و اکنون سال ۲۰۲۱ را با ۵۶۰ نمایندگی به پایان خواهد رساند. این کاهش قابل توجهی است، اگرچه هنوز هم شبکه بزرگ‌تری نسبت به سایر برندهای لوکس خواهد داشت. رویترز می‌گوید جنرال موتورز ۲۷۴ میلیون دلار در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دلالانی که به دنبال کنار گذاشتن برند کادیلاک بوده‌اند، اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

کادیلاک Lyriq ۲۰۲۳ که قرار است تابستان آینده وارد بازار شود، نخستین خودرو از میان چندین خودروی الکتریکی است که کادیلاک و سایر برندهای جنرال موتورز قرار است به بازار ارائه دهند. این برند لوکس برنامه‌های جسورانه‌ای برای ارائه یک خط تولید کاملاً الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ با مدل‌های دیگر در دست توسعه دارد. کادیلاک می‌گوید Lyriq حدود ۸۰ درصد از فرآیند اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده که شامل تمرین‌های دنیای واقعی، مانند تست‌های هوای سرد و گرم و شبیه‌سازی‌های مجازی است. این خودرو با پیشرانه ۳۴۰ اسب‌بخاری با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

کد خبر 639226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha