رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش ما این است که از ظرفیت شورایاران استفاده و حتی آنها را تقویت کنیم.

پنجمين دوره انتخابات شوراياري‌ها در تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در بیست و پنجمین جلسه این شورا  ضمن تبربک هفته بسیج گفت: بسیجی بودن یعنی از عهده هر کاری بر آمدن همانگونه که در دفاع مقدس بسیج حلال مشکلات بود. 

چمران عنوان کرد: اگر می خواستیم از اروند عبور کنیم با طراحی و مهندسی بسیجی عبور می کردیم. هر جا هر مشکلی پیش می آمد با بیسج حل می شد.الان هم هر وقت بخواهیم مساله ای را حل کنیم از بسیج کمک می‌گیریم. 

وی با بیان اینکه بسیج یعنی کمک گرفتن از نیروی همه مردم بیان کرد: بسیج از بانوی خانه دار تا  آشپز، پزشک، خلبان و فرمانده بسیجی بود که در جبهه حرکت کردند و اثر گذار بودند، به همین دلیل دشمن از بسیج می ترسد و تلاش می‌کند که چهره بسیج را در نظر مردم مخدوش کند ولی این ممکن نیست چون همه بیسجی هستند و خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: مساله آلودگی هوا و ترافیک تهران به هم گره خورده اند و برای شهرداری و شورا به مشکل جدی تبدیل شده اند. تلاش های فراوانی شده انشاءالله به نتیجه برسد، گرچه نتایج کوتاه مدت نیست و باید تلاش های فراوانی برای ثمر بخشی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک امروز مشکلی برای همه ما است که با موضوع آلودگی به هم گره خورده شهرداری و شورای شهر مصمم است عقب‌ماندگی‌های گذشته را برطرف کند ولی اگر در دوره گذشته تلاش می‌شد شرایط اکنون را نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر در گذشته می توانستند واگن های مترو را وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنند امروز این مشکلات را نداشتیم. اگر الان تلاش کنیم حداقل ۲ سال دیگر به نتیجه می رسیم. همانگونه که در دوره دوم، سوم و چهارم تلاش هایی شد و نتایج آن را دیدیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: چند صد دستگاه مترو اورهال نشده در نتیجه امروز کمبود هایی داریم که مشکل ساز شده اند.

چمران تاکید کرد: حق مردم ما است که این مسائل حل شود و به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: شورایاری ها در دوره دوم  راه‌اندازی شد. در تعدادی از محلات انتخابات برگزار شد ولی در هر دوره اختلافاتی با دولت و وزارت کشور و سازمان‌های نظارتی در این زمینه وجود داشت. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه در دوره گذشته مدیریت شهری و شورا به خوبی از شورایاران دفاع نشد و فعالیت آنها منحل اعلام شد.

چمران افزود: تلاش ما این است که از ظرفیت شورایاران استفاده و حتی آنها را تقویت کنیم.

کد خبر 638806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha