رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از کشف یک پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب پدر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

پسر ناخلف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی عباسی کسانی افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۷۰ میلیون ریال از حسابش، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌ شده مشخص شد مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین «کال اف دیوتی»  انجام‌ شده است.

سرهنگ عباسی اظهار کرد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی را پاک‌ کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترل نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.

کد خبر 638568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ye nafar IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    درسته بازی ها خوبن منم خیلی بازی میکنم ولی واقعا ضرر هم داره متاسفانه