جشنواره برگ ریزان پاییز هزار رنگ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوشنبه ۲۴ آبان ماه در بوستان شهید نیاکی برگزار شد.

جشنواره پاییزی

همشهری آنلاین :بر اساس این گزارش، برنامه‌ریزی و آماده‌سازی برای این جشنواره با رویکرد خانواده‌محور و با هدف ایجاد نشاط، همدلی و مشارکت بین شهروندان صورت گرفت.

در این جشنواره فعالیت‌هایی متناسب با شرایط کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طراحی شد تا ضمن گرامیداشت ارزش‌ها و سنت‌های ایرانی، زمینه‌ساز نشاط اجتماعی شود؛ از این‌ رو با طراحی گذر برگ ریزان در داخل محوطه این بوستان به منظور پیاده‌روی روی انبوه برگ‌های پاییزی، شهروندان با گرفتن عکس یادگاری، ثبت خاطرات و ثبت جلوه‌های پاییزی بوستان در این جشنواره شرکت کردند.

سفره پاییزی، مسابقه برگ ریزان،بازی های بومی و محلی،مسابقه نقاشی دیواری و دلنوشته پاییزی از دیگر برنامه های این جشنواره بود که در نهایت پس از داوری به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادگاری اهدا شد.

بوستان شهید منفرد نیاکی یکی از زیباترین بوستانهای تهران است که به نام‌های دیگری مانند هلال احمر و اندیشه هم شناخته می‌شود و در منطقه ۷ شهرداری تهران و در محله سیدخندان، بین خیابان‌های شریعتی و سهروردی واقع شده است.

کد خبر 637904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha