سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
۶ نفر

«گذر پاییزی» با هدف استفاده شهروندان و گردشگران از مناظر بی‌نظیر پاییز در هنگام پیاده‌روی در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس و ثبت تصاویر ماندگار در ضلع شمالی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس ایجاد شد.

تصاویر پاییزی و یلدایی نوجوان‌های دوچرخه

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۲۲ درباره این گذر پاییزی گفت: «همزمان با فصل خزان و ریزش برگ‌های درختان در راستای بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های این فصل، مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس پاییزی شد. برگ‌های پاییزی جلوه زیبایی به مناظر شهری می بخشند و وجود آنها در فضاهایی که پوشش درختی بیشتری دارند مناظر بکری از پاییز هزار رنگ را به نمایش عموم می‌گذارد.»

«حمیدرضا حاجوی» ادامه داد: «برپایی گذرهای پاییزی در شهر تهران، یادآور دوری از طبیعت به واسطه‌ زندگی شهرنشینی است. به همین خاطر نباید باعث غفلت از طبیعت و زیبایی‌های مسحورکننده‌ آن شود. در همین راستا رقم‌زدن اوقات خوش برای شهروندان و گردشگران در گذر پاییزی دریاچه شهدای خلیج فارس و شنیدن نت‌های خش‌خش پاییزی، همراه با آموزش احترام به طبیعت برای نسل جدید و کودکان ایران‌زمین از مهم‌ترین اهداف ایجاد این گذر است.»

به گفته او شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ با حضور در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس علاوه بر لذت بردن از مناظر زیبای پاییزی، تصاویر زیبا و ماندگاری در این گذر ثبت کنند.

روی برگ‌های پاییزی «خلیج فارس» قدم بزنید

کد خبر 724020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha